Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE GMINY SULĘCZYNO W SEZONACH ZIMOWYCH 2012/2013 ORAZ 2013/2014

Gmina Sulęczyno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-320 Sulęczyno, ul. Kaszubska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 685 63 63 , fax. 58 685 63 98
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulęczyno
    ul. Kaszubska 26 26
    83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie
    tel. 58 685 63 63, fax. 58 685 63 98
    REGON: 00054862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE GMINY SULĘCZYNO W SEZONACH ZIMOWYCH 2012/2013 ORAZ 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie gminy Sulęczyno w sezonach 2012/2013 oraz 2013/2014. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: a) odśnieżanie: odśnieżanie ulic, chodników, dróg gminnych na terenie sołectw i wsi gminy Sulęczyno, b) piaskowanie: likwidowanie śliskości na ulicach, chodnikach, drogach gminnych na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia na terenie sołectw i wsi gminy Sulęczyno. 2. Łączna długość tras objętych zimowym utrzymaniem wynosi ok. 150 km. Warunki i organizacja wykonywania usługi: Prace należy rozpocząć po telefonicznym powiadomieniu przez osobę odpowiedzialną ds. dróg - pana Henryka Kożyczkowskiego. Wykonawca powinien podjąć pracę w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia lub nagłego ataku zimy. O wykonywanej pracy należy powiadomić pana Henryka Kożyczkowskiego. Godziny pracy (odśnieżania i piaskowania) potwierdza pan Henryk Kożyczkowski lub inna osoba upoważniona przez Zamawiającego w Rejestrze pracy sprzętu prowadzonym przez Wykonawcę. Rejestr pracy sprzętu, stanowiący dokument rozliczeniowy do każdej faktury, winien zawierać co najmniej informacje odnośnie: daty wykonywanej usługi, ilości godzin odśnieżania z podziałem wg rodzajów używanego sprzętu, ilości godzin piaskowania z podziałem wg rodzajów używanego sprzętu, Wykonawca powinien posiadać telefon stacjonarny (co najmniej jeden numer) oraz telefon komórkowy (co najmniej jeden numer), aby Zamawiający miał możliwość powiadomienia o rozpoczęciu akcji i mógł komunikować się w czasie akcji z Wykonawcą i/lub z pracującymi jednostkami sprzętowymi. Posypywanie ulic i chodników na terenie wsi sołeckich wykonywane będzie mieszanką piasku i soli w proporcjach: 90 % piasku i 10% soli. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania mieszanki w wymaganych proporcjach. Cena 1 godziny piaskowania obejmuje koszt mieszanki i załadunku. Wykonawca nie płaci dodatkowo za tzw. gotowość. Wynagrodzenie będzie płatne wyłącznie za faktyczne godziny świadczonych usług. Każdy dojazd do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego i powrót do bazy nie będą dodatkowo rozliczane, koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Ceny jednostkowe netto za godzinę odśnieżania i godzinę piaskowania są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin odśnieżania i piaskowania w ramach wynagrodzenia umownego wykonawcy w zależności od potrzeb (warunków atmosferycznych). Zamawiający zapłaci Wykonawcy należne mu wynagrodzenie wyłącznie za należycie, faktycznie wykonane godziny świadczonych usług. Przed sporządzeniem ofert wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z infrastrukturą techniczną znajdującą się na ulicach, drogach i chodnikach. Przewidywane ilości godzin pracy poszczególnych maszyn łącznie w sezonach zimowych 2012/2013 i 2013/2014 (zwiększenie o ok. 20 % w stosunku do sezonów zimowych 2010/2011 i 2011/2012) Lp. Wyszczególnienie usług godz. 1.ciągnik typu ciężkiego z napędem na 2 osie - pług czołowy dwustronny 620 2.ciągnik typu ciężkiego z napędem na 1 oś - pług czołowy dwustronny 370 3.ciągnik typu lekkiego- pług czołowy dwustronny oraz pług czołowy jednostronny 511 4. samochód pługopiaskarka 146 5. ciągnik typu lekkiego z piaskarką 157
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 23.10.2012 r. do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suleczyno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach