Przetargi.pl
79/B/UT/2012 Remont, przegląd i utrzymanie elementów iluminacji świątecznej Miasta Gdańska.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    79/B/UT/2012 Remont, przegląd i utrzymanie elementów iluminacji świątecznej Miasta Gdańska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont 120 szt. elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska: - 60 szt. elementów montowanych na ciągu głównym w Gdańsku Wrzeszczu wzór nr 2 rys. nr 2 oraz ich utrzymanie w ramach rękojmi w sprawności technicznej po ich zamontowaniu. - 60 szt. elementów montowanych na ciągu głównym w Gdańsku wzór nr 3 rys.nr3 oraz ich utrzymanie w ramach rękojmi w sprawności technicznej po ich zamontowaniu. Przewidywany czas pracy elementów od 05.12.2012r. do 10.02.2013r. 2. Przegląd 23 szt. elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska w tym: - 16 szt. elementów montowanych na latarniach stylowych na ul. Długi Targ (wąż LED biały, nitka LED) wzór nr 4 rys. nr 4, - 7 szt. elementów montowanych jako przewieszki miedzy budynkami na ul. Długiej (wąż LED biały, nitki LED) wzór nr 5 rys. nr 5. Przewidywany czas pracy elementów od 05.12.2012r. do 10.02.2013r. 3. Utrzymanie 99 szt. elementów iluminacji świątecznej Gminy Miasta Gdańska w tym: - 16 szt. elementów, montowanych na latarniach stylowych na ul. Długi Targ wzór nr 4 rys. nr 4, - 7 szt. elementów montowanych jako przewieszki między budynkami nad ul Długą wzór nr 5, rys nr 5, - 76 szt. elementów montowanych na ciągu głównym w Gdańsku Oliwie (wąż LED biały - 22m, żarówka stroboskopowa biała - 1 szt.) wzór nr 1, rys nr 1. Przewidywany czas pracy elementów od 05.12.2012r. do 10.02.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316800006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego. (Potwierdzenie złożenia wadium w kasie Zamawiającego można otrzymać na wcześniej przygotowanej kopii gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach