Przetargi.pl
Wykonywanie usług zarządzania projektem - koordynator projektu w ramach POKL pt.Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych w terminie realizacji: od podpisania umowy do dia 15.09.2012 - ZP/0724/2009.

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług zarządzania projektem - koordynator projektu w ramach POKL pt.Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych w terminie realizacji: od podpisania umowy do dia 15.09.2012 - ZP/0724/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonywanie usług zarządzania projektem - koordynator projektu w ramach POKL pt.Studia Podyplomowe z zakresu wytwarzania oprogramowania oraz zarządzania projektami w firmach informatycznych w terminie realizacji: od podpisania umowy do dnia 15.09.2012 - ZP/0724/2009.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, nie są zobowiązani do składania ww dokumentu. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tzn. taką która posiada: - wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania - doświadczenie w pracy na uczelni wyższej min. 3 lata - uczestniczyła w co najmniej 2 szkoleniach w zakresie procedur realizacji i wdrażania projektów ze środków UE w zakresie POKL 2007-13, - znajomość programów Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji projektów miękkich, - znajomość regulacji dotyczących organizacji studiów podyplomowych (Uchwała nr 150/2007 Senatu AGH z dnia 28 listopada 2007 roku w sprawie Regulaminu Studiów Podyplomowych, Uchwała nr 28/2009 Senatu AGH z dnia 4 marca 2009 w sprawie wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych dotyczących uchwalania planów i programów studiów podyplomowych. - w załączniku. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna świadczenie usług obejmujących: - zarządzania projektem miękkim w uczelni wyższej w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego .14.3 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły- spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, nie są zobowiązani do składania ww dokumentu. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 2 SIWZ Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. Nr 4Wykaz wykonanych usług dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - zał. nr 4/1 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach