Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr K340520- Łukowica-Jadamwola w Gminie ŁUKOWICA

Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
    Łukowica 334 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
    REGON: 00054750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr K340520- Łukowica-Jadamwola w Gminie ŁUKOWICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Nawierzchnia, rowy, pobocza- oczyszczanie poboczy ręczne, uzupełnienie poboczy nawierzchnią żwirową grubości 10 cm po zagęszczeniu, remont cząstkowy starej nawierzchni bitumicznej, położenie warstwy asfaltobetonu o gr. 5 cm - dlugość odcinka robot wynosi 2460mb, wykonanie oczyszczenia rowu z namułu oraz wyprofilowanie skarp na długości 1400mb. 2. Zatoka komunikacji zbiorowej przy Szkole Podstawowej w Jadamwoli - wykonanie zatoki o długosci 40m i szerokości 3m. Wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy z kruszyw i tłucznia o grubosci 23 cm (warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 8 cm), całość zatoki zabezpieczona krawężnikiem. Nawierzchnia zatoki wykonana zostanie z mieszanek mineralno-bitumicznych, asfaltowa o grubości 6 cm. 3. Chodnik - wykonanie przebudowy pobocza w obrębie Szkoły polegajace na ulożeniu chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm na długosci ok. 120m, całkowita powierzchnia 180m2.4. Oznakowanie poziome i pionowe - w obrębie skrzyżowań z drogami powiatowymi oraz Szkoły, zamontowanie znaków drogowych pionowych w ilości 4 szt oraz wykonanie oznakowania poziomego jezdni (dwa przejścia dla pieszych) o pow. 40m2. 5. Oswietlenie uliczne - postawienie 4 slupów3 stalowych, na których zamontowane zostaną lampy rtęciowe, podłaczenie - reczne wykonanie wykopu fundamentów o gł. 1,5m, rozciągniecie, ułożenie kabli oraz zasypanie wykopów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nalezy wnieść wadium w wysokości 7000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do0 udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP, 2. Kosztorys ofertowy - uproszczony (sporządzony na podstawie przedmiaru robót), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Informacja o kierowniku budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Akceptację istotnych postanowień umowy - poprzez załączenie projektu umowy z podpisana i zaparafowaną każdą stroną, 7. potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach