Przetargi.pl
ZP/341/80/09 usługi uzytkowania eksploatacyjnego przejścia podziemnego przy ul. Kościeliskiej 1 w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/80/09 usługi uzytkowania eksploatacyjnego przejścia podziemnego przy ul. Kościeliskiej 1 w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na użytkowaniu eksploatacyjnym przejścia podziemnego znajdującego się w ciągu ulic Krupówki - Pod Gubałówką tj, ciągów komunikacyjnych podziemnych i naziemnych według załącznika mapowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Zakres zamówienia obejmuje : - utrzymanie stałej czystości w przejściu podziemnym poprzez bieżące usuwanie zanieczyszczeń schodów oraz powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia, - utrzymanie stałej czystości ciągów komunikacyjnych naziemnych, - utrzymanie stałej drożności i czystości kratek ściekowych, - okresowemu myciu powierzchni pionowych i poziomych konstrukcji przejścia, - odśnieżanie całych ciągów komunikacyjnych - podziemnych - 197,21 m2 i naziemnych - 1192,65 m2, - usuwaniu zalegającego śniegu z połaci dachowej, - wywóz śniegu zgromadzonego w trakcie odśnieżania ciągów komunikacyjnych, - posypywanie materiałem szorstkim wszystkich dojść, przejść i zejść znajdujących się w rejonie przejścia podziemnego, - naprawy elementów stałych oraz utrzymaniu oświetlenia, których uszkodzenie wynikło z bieżącej eksploatacji przejścia podziemnego, - w przypadku zaistnienia jakiejkolwiek awarii - nie z winy zleceniobiorcy w przejściu podziemnym, podjęcie natychmiastowych działań zmierzających do zabezpieczenia i oznakowania w miarę potrzeb miejsca awarii, wezwania w razie konieczności odpowiednich służb oraz powiadomienie Zleceniodawcy o fakcie wystąpienia awarii. - zapewnieniu ochrony w godzinach nocnych przejścia podziemnego przez uprawnioną firmę ochraniarską, z którą podpisze stosowną umowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799930001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie sprzątał powierzchnię naziemną o powierzchni co najmniej 1000 m2. Potencjał kadrowy, Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał techniczny: Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 siwz, 3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy usług , z którego będzie wynikać ,że wykonawca świadczył co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu powierzchni naziemnej o powierzchni co najmniej 1000 m2. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. UWAGA!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach