Przetargi.pl
Wykonywanie usług w zakresie instalacji wod-kan, gaz, co i cw w ramach awarii, remontów bieżących, napraw i konserwacji mieszkań w budynkach stanowiących własność Gminy Solec Kujawski.

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług w zakresie instalacji wod-kan, gaz, co i cw w ramach awarii, remontów bieżących, napraw i konserwacji mieszkań w budynkach stanowiących własność Gminy Solec Kujawski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: bieżące remonty, awarie w przypadku ich wystąpienia, bieżąca naprawa i konserwacja instalacji wewnętrznych, usuwanie awarii, modernizacja lub wymiana istniejącej instalacji wewnętrznej w mieszkaniach w budynkach będących własnością Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczace; posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają ich obowiązek, posiadaja widzę i doświadczenie, dysponuja odpowiednim potencjałem technicznych oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finasowej, posiadaja polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego dla Wykonacy rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, oświadczenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz oswiadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, wykaz minimum dwóch zamówień dotyczących usług o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówie nia, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, wykaz kadry, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń wod-kan, gaz, co i wentylacji, polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach