Przetargi.pl
Usługa przeglądów serwisowych 609 zestawów instalacji solarnych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w latach 2016-2018

Urząd Gminy Łysomice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 678 32 22 , fax. (056) 678 32 22 w.23
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łysomice
    ul. Warszawska 8 8
    87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23
    REGON: 00054250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.gminyrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeglądów serwisowych 609 zestawów instalacji solarnych wraz z dostawą niezbędnych materiałów w latach 2016-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów serwisowych 609 instalacji solarnych (588 instalacji zlokalizowanych na budynkach prywatnych mieszkańców gminy Łysomice i 21 na budynkach użyteczności publicznej administrowanych przez Gminę Łysomice) zrealizowanych w ramach zadania pn. Wykorzystanie energii słonecznej szansą na poprawę jakości środowiska w Gminie Łysomice w latach 2016 - 2018 (CPV: 50.70.00.00). 2. Usługa będzie realizowana w miesiącach maj-wrzesień lat 2016, 2017, 2018. Harmonogram wizyt serwisowych należy ustalić z Zamawiającym. Przed rozpoczęciem przeglądów serwisowych. 3. W ramach usługi podstawowego przeglądu serwisowego wykonywane będą niżej wymienione czynności: 1) Wzrokowa weryfikacja instalacji: a) jakość mocowań i połączeń gwintowanych i lutowanych całej instalacji, b) wygląd poszczególnych elementów składowych, ocena jakości pracy, c) kolektorów słonecznych (sprawdzenie połączenia czujnika temperatur oraz izolacji kabla czujnika, kontrola umieszczenia czujnika w kapilarze czwórnika na kolektorze) d) sprawdzenie szczelności przejścia dachowego, e) sprawdzenie izolacji przewodów, 2) Sprawdzenie ciśnienia instalacji (czy mieści się w granicach tolerancji - od 2 do 3 bar) oraz obserwacja ewentualnych przecieków na śrubunkach, w miejscach lutowanych oraz w pobliżu naczynia przeponowego. W razie konieczności uzupełnić glikol i uzupełnić ciśnienie w układzie. 3) Ogólne sprawdzenie funkcjonowania instalacji: sprawdzenie wielkości przepływu w układzie solarnym - zapisać wartość przepływu w karcie gwarancyjnej (kontrola wzrokowa rotametru, czy nie blokuje się), zakres pracy pompy, sprawdzenie temperatur (czy temperatura na zasilaniu odpowiada temperaturze na kolektorach) . 4) Przeszkolenie użytkownika odnośnie poprawnych praktyk użytkowania instalacji (zapobieganie przegrzewania instalacji). 5) Sprawdzenie ustawień sterownika. 6) Kontrola urządzeń zabezpieczających: sprawdzenie ciśnienia w naczyniach przeponowych (czy mieści się w granicach tolerancji - od 2 do 3 bar), kontrola zaworu bezpieczeństwa. 7) Badanie właściwości glikolu (odporność na zamarzanie). 8) Wymiana anody magnezowej w zasobniku solarnym. W ofercie należy podać koszt wymiany anody magnezowej oraz koszt samej anody. Z pośród 609 instalacji 73 instalacje są wyposażone w anody tytanowe, które nie podlegają wymianie. 9) W razie konieczności wymiana glikolu na nowy - w ramach zamówienia uzupełniającego. Po wymianie glikolu na nowy, Wykonawca winien tę informację odnotować w karcie gwarancyjnej danej instalacji oraz w protokole przeglądu. Na zasobniku lub w widocznym miejscu umieści naklejkę z informacją o dacie wymiany glikolu. 4. Zaobserwowane nieprawidłowości lub usterki należy naprawić podczas wizyty serwisowej. Wszystkie czynności serwisowe należy odnotować w karcie gwarancyjnej oraz dopisać wartości (karty gwarancyjne udostępnia Zamawiający): numery katalogowe oraz fabryczne zasobnika solarnego oraz naczyń przeponowych, wielkość przepływu glikolu w układzie, zakres pracy pompy, wartości z licznika całkowitej energii pozyskanej z kolektorów. Wykonany przegląd należy potwierdzić podpisem właściciela nieruchomości. 5. Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania usługi oraz dostarczonych materiałów. Prace serwisowe należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem w zakresie montażu i serwisowania instalacji solarnych. 6. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej - gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). Wszelkie produkty równoważne powinny być w pełni kompatybilne z istniejącymi zestawami solarnymi. 8. Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie Załącznika nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z niniejszej SIWZ, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych. 9. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca obowiązany będzie zabezpieczyć ofertę wadium w następującej wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział Łysomice Nr 35 9511 0000 2002 0032 0267 0003 Tyt.: wadium, nr sprawy ZP-271.6.2016 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPZP. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna, należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie z dopiskiem -wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem normy art. 46 ust. 4a uPZP. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może dokonać zapłaty wadium dla tych części jednym przelewem bankowym lub wnieść wadium dla tych części na jednym dokumencie, o którym mowa w pkt 2.2)-5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach