Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej.

Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3785385 lub 3785802
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz
    ul. Szubińska 105 105
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3785385 lub 3785802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu, sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa systemów: kontroli dostępu wraz z śluzami, sygnalizacji włamania i napadu, telewizji przemysłowej zamontowanych w kompleksach JW 3033 zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji powykonawczej i warunkach gwarancji oraz normie obronnej NO-04-A004-8 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Eksploatacja. Wykaz systemów oraz urządzeń podlegających konserwacji oraz naprawie stanowi załącznik nr 5 oraz załącznik nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508420009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy: a)prowadzić działalność gospodarczą w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, b)posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II-go stopnia Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631), c)posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych OIN 3/2008), d)posiadać autoryzację producenta centrali alarmowej GALAXY. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia należy: a)dysponować osobami, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane przez służby ochrony państwa o klauzuli minimum TAJNE wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. (Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631), b)dysponować osobami, które posiadają stosowne licencje pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy S.A.-4,(Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych OIN 3/2008). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 3 do SIWZ. 1.2. Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 4, 5 do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. Wykaz dokumentów zgodnych z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2.3. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum II-go stopnia. 2.4. Autoryzację producenta centrali alarmowej GALAXY dla osób lub Wykonawcy realizujących serwis systemów wspomagających ochronę, oraz autoryzację lub umowę z autoryzowanym przedstawicielem producenta śluz ( dotyczy zał. nr 5 do SIWZ poz. 12 i 13) na wykonanie konserwacji. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: 3.1. Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania- zał. Nr 7. 3.2. Zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla osób wyznaczonych do realizacji zadania przez Wykonawcę. 3.3. Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy S.A.-4 dla osób realizujących serwis i naprawę systemów wspomagających ochronę. 3.4.Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez służby ochrony państwa, o klauzuli minimum TAJNE dla osób wyznaczonych do realizacji zadania przez Wykonawcę. 3.5.Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (lub decyzję o wydaniu licencji) dla osób realizujących czynności konserwacyjne. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy dołączyć: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. Nr 1 do SIWZ. 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - na zał. Nr 2 do SIWZ W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna, itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy Wykonawca oddzielnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszt konserwacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http./www.2blot.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach