Przetargi.pl
wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Dolnych Wałów 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 276567632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.3. Szczegółowy zakres zamówienia w ramach zasobów komunalnych określa wzór umowy wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ, szczegółowy zakres zamówienia w ramach zasobów własnych i TBS określa wzór umowy wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 6a do niniejszej SWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia dwóch oddzielnych umów, zgodnie z przedstawioną ofertą.4. W ramach zasobów własnych i TBS zamówienie będzie rozliczane ryczałtem za 1m2 powierzchni lokalu mieszkalnego i użytkowego (bez kosztów materiału) z zastrzeżeniem zasad określonych w załączniku nr 1 do umowy. Do rozliczenia zostanie dodana wartość uzyskana z rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robót, zgodnie z założeniami umowy. Ponadto zamówienie obejmować będzie wykonanie innych niż określone w załączniku nr 1 do umowy, uzasadnionych czynności; Wykonawcy przysługuje z tego tytułu wynagrodzenie rozliczane według oddzielnych zleceń i średnich cen opublikowanych przez SEKOCENBUD na dany kwartał, w którym wystawiane jest zlecenie, zgodnie z treścią umowy.5. W ramach zasobów komunalnych zamówienie będzie rozliczane według niżej wymienionych zasad, w oparciu o załączone wykazy, stanowiące załączniki do umowy:a) ryczałtem za 1m2 powierzchni lokalu mieszkalnego w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice, z wyłączeniem zleceń, których wartość jest wyższa niż kwota 500,00zł + VAT, według zasad określonych w §6 pkt.2 umowy. Uwaga: przedstawiony sposób rozliczenia obejmuje wykonane usługi zarówno w lokalach jak i części wspólnej budynku. Do kwoty zostanie doliczona wartość uzyskana z miesięcznego rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robót.b) ryczałtem za 1m2 powierzchni w budynku przy ul. Jasnej 31b w Gliwicach (jedynie w okresie od stycznia do czerwca 2023). Do kwoty zostanie doliczona wartość uzyskana z miesięcznego rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robótc) ryczałtem usług określonych w §2 ust.3 projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w budynku przy ul. Jasnej 31B, według stałej opłaty miesięcznej; jedynie w okresie od stycznia do czerwca 2023,d) oddzielnym zleceniem (robocizna + materiał) w lokalach użytkowych w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice; w Gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych; w lokalach mieszkalnych w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice gdzie wartość usługi jednostkowej jest wyższa od kwoty 500,00zł + VAT.6. Kosztorysy należy wykonywać zgodnie z obowiązującym „Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego” (Dz. U. nr 130 poz. 1389).7. Dokładne wykazy adresowe zostaną dostarczone Wykonawcy realizującemu przedmiotowe zamówienie w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca we własnym zakresie organizuje system przyjmowania zleceń, zapewnia dojazd do klienta; dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania przedmiotowej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr 201/PZ/2022/ZBM”.4.2. gwarancjach bankowych,4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2.3.1. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 900.000,00zł;2.3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00zł [słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych], potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.2.4.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub aktualnie realizuje zamówienia (na podstawie umowy) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.Należy wykazać minimum 3 usługi (trzy oddzielne zamówienia) dotyczące wykonywania całodobowej obsługi technicznej/pogotowia technicznego u jednego odbiorcy, w tym minimum 2 zamówienia w zasobie mieszkaniowym o obsługiwanej łącznej powierzchni użytkowej minimum 110000m2 i wartości rocznej nie mniejszej niż 500.000,00zł.Zamawiający uzna usługę (jako jedno potwierdzenie) realizowaną na podstawie oddzielnych umów w ramach jednego zamówienia, u tego samego odbiorcy, w tym samym czasie.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.2.4.2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.W zakresie „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym”: Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum następującym sprzętem, wyposażeniem oraz środkami organizacyjno-technicznymi:• minimum 2 urządzenia do mechanicznego czyszczenia i udrożnienia kanalizacji WUKO) o ciśnieniu roboczym min. 140 bar i co najmniej 1 zestaw kamer do monitoringu sieci kanalizacyjnych,• minimum 2 podnośniki koszowe (w tym co najmniej jeden o wysokości podnoszenia do 24m),• minimum 4 pojazdy osobowo-towarowe ze względu na realizację kilku zleceń jednocześnie,• minimum 2 urządzenia do kontroli i pomiarów szczelności instalacji gazowych,• minimum 2 urządzenia do kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych,• minimum 1 komplet rusztowań ramowych lub kolumnowych,• minimum 1 agregat prądotwórczy,• minimum 1 komplet zsypu budowlanego na gruz,• hala magazynowa o powierzchni minimum 400m2, zlokalizowana na terenie Miasta Gliwice z możliwością dojazdu komunikacją miejską; posiadająca całodobową ochronę (wymagana obecność pracownika ochrony/dozoru/dyspozycji na miejscu przez okres 24 godzin),• obiekt/biuro na terenie Miasta Gliwice z możliwością dojazdu komunikacją miejską, wyposażony w stacjonarną linię telefoniczną, który stanowić będzie miejsce pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych i osobistych zgłoszeń (całodobowo) Zamawiającego lub najemców lokali. Biuro musi funkcjonować w dniu podpisania umowy. Niespełnienie tego warunku będzie traktowane jako niezgodność przedmiotu umowy z jej treścią i skutkować będzie naliczaniem kar umownych.Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty listę ilościową wraz z opisem ww. elementów z podaniem sposobu dysponowania, adresem (hala, biuro), opisem technicznym, datą produkcji, nazwą producenta etc. Należy wskazać aktualne badania techniczne (pojazdy), aprobaty oraz aktualne terminy legalizacyjne (jeśli dotyczy) według wzoru który stanowi załącznik nr 5a do SWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu w całości lub części wskazanego sprzętu, wyposażenia i lokali (pod kątem zgodności z treścią oferty) wybranego Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Niespełnienie warunku udostępnienia przez Wykonawcę środków do wglądu będzie traktowane jako zwłoka Wykonawcy w podpisaniu umowy.2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:W zakresie „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia”: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postępowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postępowaniu) będą pełniły odpowiednio funkcje:• minimum 2 osoby do spraw administracyjno- rozliczeniowych, koordynacji i kontaktów z zamawiającym,• minimum 4 osoby do pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych i osobistych zgłoszeń o awariach,• minimum 4 osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC, w tym po min. 1 osobie w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w branży instalacyjnej (do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), w branży elektrycznej (w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych); posiadające stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto będące członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42) – należy dołączyć aktualne zaświadczenia,• minimum 1 osoba posiadająca uprawniania w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych (G3/D),• minimum 1 osoba posiadająca uprawniania w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (G1/D),• minimum 2 osoby posiadające uprawniania w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych (G3/E),• minimum 2 osoby posiadające uprawniania w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (G1/E),• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów osobowych,• minimum 6 osób do wykonywania robót dekarsko-blacharskich,• minimum 2 osoby do wykonywania robót murarsko-tynkarskich,• minimum 8 osób, w tym po 2 osoby do wykonywania odpowiednio robót stolarskich, szklarskich, malarskich i posadzkarskich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach