Przetargi.pl
Wykonywanie usług opróżniania lokali, sprzątania lokali przeznaczonych do przetargu, dezynfekcji lokali (w tym po zgonach), dezynsekcji, dezodoryzacji

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Dolnych Wałów 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 276567632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług opróżniania lokali, sprzątania lokali przeznaczonych do przetargu, dezynfekcji lokali (w tym po zgonach), dezynsekcji, dezodoryzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opróżniania lokali wraz z wywozem ruchomości na wysypisko, do magazynu bądź innego lokalu, usług sprzątania lokali przeznaczonych do przetargu, usług dezynfekcji lokali (w tym po zgonach), dezynsekcji, dezodoryzacji w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.3. Opis przedmiotu zamówienia:Sekcja 1 [opróżnianie lokali wraz z przewozem przedmiotów na wysypisko]: opróżnianie oraz uporządkowanie lokali mieszkalnych, usługowych i piwnic oraz transport ruchomości (wyposażenia) w tym wielogabarytowych na wysypisko śmieci.Sekcja 2 i 3 [opróżnianie lokali wraz z przewozem przedmiotów do innego lokalu lub magazynu]: opróżnianie oraz uporządkowanie lokali mieszkalnych, usługowych i piwnic oraz transport ruchomości (wyposażenia) w tym wielogabarytowych do innego lokalu lub magazynu wskazanego przez Zamawiającego. Usługa wykonywana np. przy eksmisji.Sekcja 4 [dezynfekcja lokali, w tym po zgonie ludzkim]: dezynfekcja lokalu i pomieszczeń wspólnego użytku, w tym w wyniku zgonu (niezależnie od daty liczonej, jako dzień stwierdzenia zgonu do dnia usunięcia zwłok z lokalu).Sekcja 5 [dezynsekcja w lokalach]: tępienie szkodliwych owadów, zwłaszcza pasożytniczych jak: muchy, komary, pchły, wszy, pluskwy i karaluchy, ich jaj i larw, ze względów sanitarnych i gospodarczych. Sekcja 6 [dezodoryzacja lokali]: usuwanie niepożądanych zapachów z lokali mieszkalnych, użytkowych oraz innych pomieszczeń.Sekcja 7 i 8 [sprzątanie lokali przeznaczonych do przetargu lub sprzedaży]: sprzątanie lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z przynależnymi pomieszczeniami – mycie okien, drzwi, podłóg, omiecenie pajęczyn, etc.Sekcja 9 [„gotowość” do wykonania usługi]: zryczałtowana opłata za gotowość Wykonawcy do zrealizowania odwołanej usługi (np. w przypadku, gdy nie dojdzie do eksmisji). Usługa płatna tylko na podstawie pisemnego zlecenia do wykonania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr 203/PZ/2022/ZBM”.4.2. gwarancjach bankowych,4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zezwolenie na transport odpadów na wysypisko wydane przez Prezydenta Miasta/Burmistrza właściwego ze względu na siedzibę firmy lub miejsce zamieszkania właściciela firmy, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. nr 82, poz. 628 z póz. Zm) lub aktualny wpis do rejestru BDO (podmioty wprowadzające produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujące odpadami) w zakresie transportu odpadów. Dopuszcza się dokument potwierdzający zawarcie umowy na odbiór odpadów przez podmiot posiadający takie zezwolenie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 800.000,00zł.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.2.4.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub aktualnie realizuje zamówienia (na podstawie umowy) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.Należy wykazać minimum 1 zamówienie dotyczące usług sprzątania w lokalach, wykonywane minimum 12 miesięcy o wartości umownej minimum 300.000,00zł brutto; minimum 1 zamówienie dotyczące samochodowego transportu towarów- np. usługi przeprowadzkowe wykonywane minimum 12 miesięcy, oraz minimum 1 zamówienie dotyczące wykonywania usług dezynfekcji lokali po zgonie ludzkim przez okres minimum 12 miesięcy o wartości umownej minimum 5.000,00zł brutto.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.2.4.2. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.W zakresie „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym”: Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum następującym sprzętem, wyposażeniem oraz środkami organizacyjno-technicznymi:a) hala magazynowa o powierzchni minimum 400m2, zlokalizowana na terenie Miasta Gliwice z możliwością dojazdu komunikacją miejską; posiadająca całodobową ochronę (wymagana obecność pracownika ochrony/dozoru/dyspozycji na miejscu przez okres 24 godzin),b) minimum 4 samochody towarowe przeznaczone do przewozu wielkogabarytowych ruchomości z lokali (np. meble w całości);Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty listę ilościową wraz z opisem ww. elementów z podaniem sposobu dysponowania, adresem (hala), opisem technicznym. Należy wskazać aktualne aprobaty oraz aktualne terminy legalizacyjne (jeśli dotyczy) według wzoru który stanowi załącznik nr 5a do SWZ. Pojazdy winny posiadać aktualne badania techniczne przez cały okres obowiązywania umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu w całości lub części wskazanego sprzętu, wyposażenia i lokali (pod kątem zgodności z treścią oferty) wybranego Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Niespełnienie warunku udostępnienia przez Wykonawcę środków do wglądu będzie traktowane jako zwłoka Wykonawcy w podpisaniu umowy.2.4.3. W celu potwierdzenia, że realizowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie:a) wdrożenia i funkcjonowania u Wykonawcy (na dzień składania ofert) Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001;b) wdrożenia i funkcjonowania u Wykonawcy (na dzień składania ofert) Systemu Zarządzania Środowiskowego zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 14001.2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:W zakresie „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia”: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postępowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postępowaniu) będą pełniły odpowiednio funkcje:a) minimum 2 osoby do spraw administracyjno- rozliczeniowych, koordynacji i kontaktów z zamawiającym,b) minimum12 osób do wykonywania prac fizycznych.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przy spełnieniu wymagań dla danych funkcji.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami określonymi we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach