Przetargi.pl
Wykonywanie usług sokólskiej komunikacji miejskiej od 1 lutego 2023 r. do 31 marca 2023 r.

Gmina Sokółka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Pl. Kościuszki 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48 85 7110900 , fax. +48 85 7110911
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokółka
    Pl. Kościuszki 1
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. +48 85 7110900, fax. +48 85 7110911
    REGON: 050659125
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług sokólskiej komunikacji miejskiej od 1 lutego 2023 r. do 31 marca 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu zbiorowego komunikacji miejskiej od 1 lutego 2023 r. do 31 marca 2023 r. (przez 2 miesiące), obejmujących regularne linie. Zadanie nr 1: Linia nr 1 na trasie Osiedle Buchwałowo – ul. Białostocka, Linia nr 3 na trasie Sokółka (os. Zielone) – Kamionka Stara – Pawełki – Kurowszczyzna – Wojnachy – Nowa Kamionka – Sokółka (os. ZielonePrzedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportu zbiorowego komunikacji miejskiej od 1 lutego 2023 r. do 31 marca 2023 r. (przez 2 miesiące), obejmujących regularne linie. Zadanie nr 2 Linia nr 2 na trasie Osiedle Zielone – Sokółka parking SP ZOZLinia nr 4 na trasie Szyszki – Sokółka parking SP ZOZ pętla oraz Sokółka dworzec – Sokółka Rodzinny Ogród Działkowy Os. Centrum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania 1: 1 000,00 złDla zadania 2: 1 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej:a) dla Zadania nr 1: 80 000 złb) dla Zadania nr 2: 80 000 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Zdolność techniczna.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał lub wykonuje należycie autobusami przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu regularnego w rozumieniu cyt. ustawy o transporcie drogowym o wartości minimum: dla Zadania nr 1: 80 000 zł brutto dla Zadania nr 2: 80 000 zł bruttob. Zdolność zawodowa.1) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponują (własność, leasing, dzierżawa itp.) minimum pięcioma niskopodłogowymi autobusami komunikacji publicznej,(2 autobusy dla zadania nr 1 oraz 3 autobusy dla zadania nr 2) które:a) posiadają aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenia,b) spełniają normę emisji spalin nie niższą niż EURO 4,c) posiadającymi minimum 15 miejsc siedzących dla pasażerów każdy,d) są wyposażone w co najmniej dwoje pasażerskich drzwi pneumatycznych,e) których przedział kierowcy łączy się z wnętrzem pojazdu, umożliwiając bezpośredni kontakt kierowcy z pasażerem,f) w czasie kursów będą wyposażone w urządzenia fiskalne umożliwiające drukowanie i sprzedaż biletów,g) są wyposażone w zestawy tablic kierunkowych rozmieszczonych zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. 2016 poz. 2022 z późniejszymi zmianami),h) nie posiadają widocznych śladów korozji, ubytków lakieru, ubytków pokrycia podłogi i ścian wewnętrznych, zniszczonych pokryć siedzeń i poklejonych szyb.3. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do kierowania autobusami, w tym: zadanie nr 1: minimum 2 kierowców; zadanie nr 2: minimum 3 kierowców; w tym dla linii nr 2 – dwóch kierowców, linia nr 4 – jeden kierowca
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach