Przetargi.pl
Wykonywanie usług rzeczoznawcy majątkowego dla Gminy Nasielsk w 2012 roku

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług rzeczoznawcy majątkowego dla Gminy Nasielsk w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór biegłego rzeczoznawcy majątkowego świadczącego usługi w zakresie wyceny. Zakres zamówienia obejmuje: Część I Wykonywanie usług rzeczoznawcy majątkowego dla Gminy Nasielsk w 2012 roku - wycena wartości gruntu: a) wycenę wartości gruntu ze względu na skutki uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 30 szt., b) wycenę wartości nieruchomości na skutek podziału dokonanego na wniosek zainteresowanego 50 szt., c) wycenę wartości gruntu pod drogi 30 szt., Część II Wykonywanie usług rzeczoznawcy majątkowego dla Gminy Nasielsk w 2012 roku - wycena lokali, działek i nieruchomości a) wycenę lokali mieszkalnych wraz z określeniem wielkości i wartości przynależnego udziału w nieruchomości wspólnej 5 szt., b) wycenę lokali użytkowych wraz z określeniem wielkości i wartości przynależnego udziału w nieruchomości wspólnej 1 szt., c) wycenę niezabudowanych działek gruntu 3 szt., d) wycenę działek gruntu do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste 70 szt., e) wycenę działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 3 szt., f) wycenę zabudowanych nieruchomości 3 szt., g) inwentaryzację i sporządzanie dokumentacji do wyodrębniania lokali 6 szt. Przedmiotem wyceny będą m.in. nieruchomości niezabudowane i zabudowane, grunty rolne i leśne, budynki i zabudowania, lokale mieszkalne i użytkowe, ruchomości, służebność gruntowa. Operat szacunkowy winien być sporządzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2010r. Dz. U. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z póz. zm.) oraz zgodnie z obowiązującymi standardami i normami zawodowymi i prawnymi. Operaty szacunkowe składane przez Wykonawcę Zamawiającemu winny być oryginałami w co najmniej 2 egzemplarzach, chyba że Zamawiający zleci inaczej. Prace będą zlecane sukcesywnie. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości zakresu usług w każdym z podanych zadań. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości usług niż tych, które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do czynnego udziału w prowadzonych postępowaniach związanych z wykonanym przez siebie operatem szacunkowym, a także udzielania stronom wyjaśnień odnośnie sporządzonej wyceny oraz do każdorazowego stawienia się na wezwanie Zamawiającego oraz organów odwoławczych na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach