Przetargi.pl
Wykonywanie usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem wg załącznika nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: a)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów c)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, 2.Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załączników nr 3 i 4 do siwz, 3.Parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do siwz. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3.Opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego spełniająca wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz. U. Nr 213 poz. 1568), stwierdzająca możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej; C) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik 6; przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie usługi prania bielizny szpitalnej świadczone w zakładach opieki zdrowotnej wymienionych w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy o Zakładach Opieki Zdrowotnej (Dz. U. Nr 91 z dnia 14.10.1991r z późn. zm.), w ilości co najmniej 6 ton czystego prania miesięcznie, 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakie posiada wykonawca - załącznik nr 7; urządzenia i ich wydajności muszą być wystarczające do realizacji przedmiotowego zamówienia, a wszystkie urządzenia pralnicze muszą spełniać wymogi bariery higienicznej, 3.Wykaz środków transportu jakie posiada wykonawca (z podziałem na dwie komory), wraz opinią sanitarną wydaną przez własciwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu lub oswiadczeniem Wykonawcy, że dysponuje specjalistycznym srodkiem transportu przeznaczonym wyłącznie do transportu bielizny; - załącznik nr 8. 4.Wykaz wszystkich środków, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. Zaświadczenie wystawione przez podmiot posiadający publiczne uprawnienia weryfikacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U Nr 166 poz. 1360 z, zm.), że środki odpowiadają określonym normom. Certyfikat zgodności (CE) na środki dezynfekcyjne do dezynfekcji bielizny pochodzącej z bloków operacyjnych i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na te środki oraz minimum świadectwa rejestracji produktu biobójczego dla środków do dezynfekcji pozostałej bielizny. Pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej. Karty charakterystyk wszystkich środków, jakie będą używane do realizacji zamówienia. 5.Wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych (wymaga się dysponowania min. 4 wózkami), Na pralni winno znajdować się automatyczne urządzenie do dezynfekcji pojemników i wózków. Celem potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków Wykonawca winien dołączyć badania mikrobiologiczne, potwierdzone przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownie dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. Badania winny potwierdzać skuteczność funkcjonowania automatycznego urządzenia do dezynfekcji pojemników i wózków do transportu bielizny. 6.Wykonawca winien posiadać urządzenie do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych w pozycji wiszącej - za pomocą gorącego powietrza, umożliwiające ich odpylenie i zapewniające automatyczne składanie. D) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji umowy - z możliwością przedłużenia ważności polisy (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) - z klauzulą ubezpieczenia od przenoszenia chorób zakoźnych. Oraz: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówien publicznych b)oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za wykonaną usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, c)zobowiązanie do zapłacenia kar za nie przestrzeganie przepisów sanitarno - epidemiologicznych, BHP i przeciwpożarowych przy wykonywaniu usługi, d)oświadczenie, że zakład, w którym będzie wykonywana usługa - podać nazwę i adres - posiada pełną barierę higieniczną, e)wykaz wszystkich środków jakie będą stowowane do realizacji zamówienia. f)oświadczenie, że wykonawca posiada atesty i certyfikaty na materiały, urządzenia będące przedmiotem usługi oraz, że zobowiązuje się je przedstawić na każde żądanie zamawiającego, zarówno w postępowaniu o udzielenie zamówienia jak też po zawarciu umowy, g)wykazanie, iż pralnia posiada automatyczne (komputerowe) dozowanie używanych środków piorących w oparciu o normy zużycia podane przez producenta tychże środków, h)zapewnienie przez wykonawcę okresu niezmienności ceny przez okres trwania umowy. i)na wypadek nieprzewidzianych zdażeń losowych złożą depozyt pościeli w magazynie Zamawiającego w ilości 30 kpl. ( poszwa, poszewka , prześcieradło) nieodpłatnie 2.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. a)oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. b)oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. c)wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach