Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ogłasza przetarg
- Adres: 11300 Biskupiec, ul. Armii Krajowej
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7152023 w. 317, 313 , fax. 897 156 208
- Data zamieszczenia: 2018-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
ul. Armii Krajowej 8
11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 897 156 208
REGON: 51131574500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego/Projektu pn. „Rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i OAiIT Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu”. Inwestor zastępczy / Inspektor nadzoru będzie wykonywał czynności i realizował zobowiązania w ramach inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie oraz modernizacji Bloku Operacyjnego, Centralnej Sterylizatorni i OAiIT wraz z instalacjami, połączonej z częściową zabudową wewnętrznego dziedzińca, zmianą sposobu zagospodarowania terenu, remontem wybranych pomieszczeń wewnętrznych oraz zakupem i montażem aparatury medycznej oraz wyposażenia, zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ/Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP, tj.: a) pieniądzu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych. d) gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formach jak w ppkt. b) - e) gwarancja/poręczenie musi być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja /poręczenie ponadto musi zawierać zapis, który będzie stanowił, iż Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli zajdą okoliczności przewidziane w ustawie Pzp (art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). Gwarancja /poręczenie musi być podpisane przez osoby umocowane przez Gwaranta/Poręczyciela. Gwarancja /poręczenie powinna zawierać oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa: a) Wskazanie jako Beneficjenta - Zamawiającego. b) Określenie przedmiotu postępowania (nazwa zamówienia i numer postępowania). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Biskupiec nr rachunku: 74 2030 0045 1110 0000 0216 6820, z dopiskiem "Wadium - nazwa Wykonawcy - PN/01/2018" 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca powinien dołączyć do Oferty dowód wniesienia wadium: a) Potwierdzenie dokonanego przelewu - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. b) Oryginał odpowiedniego dokumentu - w przypadku wniesienia wadium w innej dopuszczonej formie. 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium musi być złożony w odrębnej kopercie załączonej do oryginału Oferty. W oryginale Oferty jako załącznik należy załączyć kserokopię oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W kopiach Oferty muszą znajdować się kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie Wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie albo wysokości lub nie dołączy do oferty odpowiedniego dowodu jego wniesienia, lub też nie wniesie wadium na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 10. Zamawiający zwróci wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w tym wypadku wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru), - Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29