Przetargi.pl
wykonywanie usług ochrony obiektów i mienia będącego własnością Zamawiającego oraz obiektów i mienia zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie usług ochrony obiektów i mienia będącego własnością Zamawiającego oraz obiektów i mienia zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony obiektów i mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia i obiektów zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego. 3.2Zamawiający wymaga składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1Temat: wykonywanie usług ochrony obiektów i mienia będącego własnością Zamawiającego. 2Temat: wykonywanie usług ochrony mienia i obiektów zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego. 3.3Zakres usług w zadaniu częściowym nr 1 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pt. SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE USŁUG - zadanie częściowe nr 1. 3.4Zakres usług w zadaniu częściowym nr 2 obejmuje godzinową (od 1 do 24 godzin na dobę), bądź całodobową długookresową ochronę wskazanych przez Zamawiającego (z wyprzedzeniem) obiektów: mieszkalnych, użytkowych, pustostanów, placów, etc. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów. Usługa będzie rozliczana w systemie godzinowym, do całkowitego wykorzystania ilości godzin w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Na dzień podpisania umowy Zamawiający nie posiada wiedzy jakiego typu będą to obiekty. Szczegółowy zakres usługi, obejmujący wszelkie możliwe przypadki został zawarty w pkt.3.5 3.5Do zadań Wykonawcy w ramach usług bezpośredniej ochrony fizycznej w obu zadaniach należy (w zależności od charakteru obiektu): a:strzeżenie mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, b:ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, c:powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, d:podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, a w przypadku stwierdzenia działań o charakterze przestępczym niezwłoczne zawiadomienie policji, e:dokonywanie obchodów budynku oraz otoczenia, zwracając szczególną uwagę na niezakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), oraz na niezamknięte okna, f:sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, g:zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, h:gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, i:sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki, j:pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., k:prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, l:powiadamianie wskazanego pracownika oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, m:prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, n:niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, o:otwieranie oraz zamykanie i zabezpieczanie budynku w określonych godzinach, p:przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom uprawnionym, oraz prowadzenie kontrolki wydawanych kluczy, q:wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy; r:kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów przy wykorzystaniu bramki do wykrywania metali oraz urządzenia do prześwietlania bagażu; 3.6Do zadań Wykonawcy w ramach monitoringu elektronicznego należy: a:podłączenie we własnym zakresie (na własny koszt) istniejących central alarmowych systemów przeciwpożarowych, oraz antywłamaniowych do siedziby (centrum dowodzenia) Wykonawcy, b:pełna rejestracja sygnałów generowanych przez systemy sygnalizacji alarmów na chronionych obiektach oraz ich rejestrację i archiwizację, c:w razie wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających interwencji, przekazywanie Zamawiającemu kopii zarejestrowanych alarmów, d:w przypadku odebrania sygnału o włamaniu lub zagrożeniu życia bądź zdrowia z obiektu ochranianego, Wykonawca zobowiązuje się natychmiast wysłać do miejsca zdarzenia zmotoryzowany patrol interwencyjny, który w czasie maksymalnie 10 minut od momentu odebrania sygnału alarmowego, przybędzie celem udaremnienia włamania lub zminimalizowania jego skutków oraz ochrony życia i zdrowia osób w nim przebywających, a następnie powiadomienie wskazanego pracownika. 3.7Do zadań grupy interwencyjnej Wykonawcy - rozumianej zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broi i amunicji (Dz.U. 2011.245.1462) - należy: a:Reakcja grupy patrolowo-interwencyjnej, czyli przybycie na miejsce zdarzenia, po uzyskaniu sygnału ze stacji monitorującej powinna nastąpić w czasie niezwłocznym jednak nie później niż w ciągu 10 minut od chwili zadziałania systemów alarmowych. b:Podjęcie na miejscu zdarzenia przez grupę patrolowo-interwencyjną wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań, w celu ochrony mienia Zamawiającego. c:Współpraca grupy patrolowo-interwencyjnej z pracownikami Wykonawcy pełniącymi dozór. d:Powiadomienie odpowiednich służb oraz przekazywanie osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem. 3.8Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby: a:nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane b:w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, c:posiadające licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej. 3.9Dyżur każdego pracownika ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 3.10Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3.11Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, imiennym identyfikatorem, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności. 3.12Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 3.13Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego. 3.14Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.15Wykonawca może złożyć ofertę w dowolnym zadaniu lub zadaniach. 3.17Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.18Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/114.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach