Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-148 Wrocław, ul. Jastrzębia 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 333-09-30, 333 09 40 , fax. 071 332 37 76
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Jastrzębia 24 24
53-148 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 333-09-30, 333 09 40, fax. 071 332 37 76
REGON: 93021089000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie następujących usług w obiekcie będącym siedzibą WFOŚiGW we Wrocławiu, zlokalizowanym we Wrocławiu przy ul. Jastrzębiej 24 : 1. Ochrona mienia obejmującego budynek oraz posesję: a) w dni robocze od godz. 15.30 dnia poprzedniego do godz. 7.30 dnia następnego, b) w dni wolne od pracy, niedziele i święta - całodobowo. 2. Sprzątanie i utrzymanie w ciągłej czystości wszystkich pomieszczeń wewnątrz budynku. 3. Utrzymanie porządku i czystości na terenie posesji, w skład której wchodzą: parking, drogi, chodniki zewnętrzne i wewnętrzne - 760 m2, powierzchnie zielone z nasadzeniami - 400 m2, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, nie później niż na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy PZP wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d)aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.W celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczących : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, wykonawcy składają wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, b)wykaz usług, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie minimum 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, opisem przedmiotu, daty wykonania, odbiorców, oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, c)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, d)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 500 000 zł..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dozoru i ochrony mienia w pomieszczeniach i obiektach Szkoły Podstawowej Nr 7 w Legnicy
Dodano: 2016-06-08 - Usługa dozoru i ochrony mienia w pomieszczeniach i obiektach Szkoły Podstawowej nr 7 w Legnicy.
Dodano: 2016-05-23 - Dozór i ochrona mienia obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2016-04-29 - Świadczenie usług ochrony mienia z utrzymaniem czystości na posesji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wraz z obsługą opłat za wjazd na teren Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Dodano: 2015-10-21 - Dozór budynku Urzędu Miasta Legnicy - ul. Kościuszki 38
Dodano: 2015-10-14 - Wykonywanie usług ochrony mienia oraz usług porządkowych w obiekcie będącym siedzibą WFOŚiGW we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-16 - Nadzór inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją zadania pn. Wykonanie przepławki dla ryb na wylocie zbiornika wodnego Nysa do rzeki
Dodano: 2015-07-15 - Dozór budynku Urzędu Miasta Legnicy - ul. Kościuszki 38
Dodano: 2015-05-14 - Dozór i ochrona mienia obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2015-04-24 - Usługa dozoru i ochrony mienia w pomieszczeniach muzealnych Muzeum Miedzi w Legnicy
Dodano: 2015-02-24