Przetargi.pl
Ścieżki edukacyjne na czesko-polskim pograniczu.

Powiat Jaworski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Wrocławska 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7290100 , fax. 076 7290160
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jaworski
    ul. Wrocławska 26 26
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7290100, fax. 076 7290160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jawor.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżki edukacyjne na czesko-polskim pograniczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu ścieżki edukacyjnej na terenie kompleksu pałacowo-parkowego w Muchowie, realizowanych w ramach projektu pn. Ścieżki edukacyjne na czesko-polskim pograniczu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie ścieżki z kostki betonowej kolorowej ( czerwonej z elementami szarymi) o grubości 8 cm wraz z korytkiem ściekowym - zgodnie z wariantem Nr 1 określonym w projekcie wykonawczym. - wykonanie ścieżki o nawierzchni żwirowej, - wykonanie schodów wraz z balustradami, - wykonanie oświetlenia terenu poprzez dostawę i montaż 20 latarń oraz doprowadzenie energii elektrycznej do projektowanej wiaty, - dostawa i montaż tablicy informacyjnej (szt. 1), tablic edukacyjnych (szt. 9), ławek ( szt. 23), koszy na odpady ( szt. 10), stojaków na rowery (szt. 2), kierunkowskazów (szt. 10), - wykonanie wiaty drewnianej, - dostawę i montaż placu zabaw - dostawę i montaż multimedialnego kiosku informacyjno-turystycznego. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym dostawy i montażu tablicy informacyjnej, tablic edukacyjnych, kierunkowskazów nie obejmuje opracowania tekstów i zdjęć. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w rozdziale IV ust. 2 w wersji elektronicznej tekst i zdjęcia celem opracowania szaty graficznej. 3. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizacje, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami. 6.We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów lub urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w dołączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, ww warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wyszczególnione poniżej warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na ułożeniu minimum 1000m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej (tysiąc metrów kwadratowych); 2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien dysponować nw osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w branży w budowlanej, b) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami w branży elektrycznej Osoby na w/w stanowiska muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, z zastrzeżeniem że żaden z nich nie może podlegać wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki określone w ust. 2 muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - na wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2.Kopię wniesienia wadium. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3 lub Nr 3a. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje każdy z Wykonawców 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 3a - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument odrębnie. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument odrębnie. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument odrębnie. 4. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i których opis sposobu oceny spełniania dokonany został w rozdziale V ust. 2 niniejszej SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 2. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje ustanowiony zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 5 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić warunek. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w rozdziale V ust. 2 pkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik Nr 4) oraz oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - załącznik Nr 4 - w przypadku oferty 5.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który dla potrzeb wykazywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ww ustawy, których opis sposobu oceny został określony z rozdziale V ust. 2 niniejszej SIWZ , polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817). 7.W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum firm), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być jednoznaczne określać postępowania do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika, oraz wyliczać wszystkich Wykonawców ubiegających wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez Wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 8.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, najpóźniej 3 dni przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem 11.Wszystkie złożone dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spjawor-bip.pbox.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach