Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych KWP i KMP w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” oznakowanych i nieoznakowanych, użytkowanych przez niżej wymienione jednostki Policji garnizonu łódzkiego Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy 2. Usługi w zakresie mycia i czyszczenia pojazdów służbowych będą realizowane dla następujących jednostek Policji, zwanymi Odbiorcą usługi: • Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 • Komenda Miejska Policji w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/30 • I Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. Sienkiewicza 28/30 • II Komisariat KMP w Łodzi, ul. Ciesielska 27 • III Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. Armii Krajowej 33 • IV Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. Kopernika 29/31 • V Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. Organizacji WIN 60 • VI Komisariat KMP w Łodzi, ul. Wysoka 45 • VII Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. 3–go Maja 43 • VIII Komisariat Policji KMP w Łodzi, ul. Wólczańska 250 • Wydział Ruchu Drogowego KMP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 3. Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności: - mycie wstępne, - mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, - mycie dywaników, progów i kół pojazdu, - w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. 4. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: - odkurzanie całego pojazdu, - czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, - mycie szyb od wewnątrz pojazdu. 5. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w projekcie umowy – Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Każda myjnia musi być zadaszona oraz spełniać następujące wymagania: • dla części 1 postępowania myjnia musi posiadać co najmniej po 2 stanowiska do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu, przy czym stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon musi posiadać minimalną wysokość 3m. • dla pozostałych części postępowania minimum 1 stanowisko do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu, przy czym stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon musi posiadać minimalną wysokość 3m. 7. Wymagania dotyczące lokalizacji myjni, w której będą wykonywane usługi: • Dla części Nr 1 – Wykonawca musi posiadać minimum po dwie myjnie w różnych dzielnicach miasta, przy czym jedna musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji, dla której będą świadczone usługi, a druga w granicach administracyjnych miasta Łodzi • Dla części od Nr 2 do Nr 10 – myjnia Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby KMP lub danego komisariatu. Dla komisariatów dopuszcza się odległość większą niż 6 km, jeżeli myjka znajduje się na terenie obsługiwanym przez dany komisariat policji. Podział terytorialny Łodzi na komisariaty jest załącznikiem do Wniosku. • Dla części Nr 11 – myjnia Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby WRD KMP Odległość będzie weryfikowana na podstawie strony internetowej https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem - od siedziby jednostki Policji do miejsca wykonywania usługi tj. dokładnego adresu podanego przez Wykonawcę w ofercie. 8. Wymagany minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: • od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do godz. 18 00 • w soboty w godz. od 10 00 do godz. 14 00 9. Wykonawca zapewni bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne oraz zapewni świadczenie usług mycia (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia). 10. Wykonawca zostanie zobowiązany do wywieszenia w widocznym miejscu informacji dla klientów, że mycie i czyszczenie pojazdów służbowych Policji będzie odbywało się poza kolejnością (dotyczy pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych). 11. Wykaz pojazdów uprawnionych do korzystania z danej myjni będzie załącznikiem do umowy, a informacja o wykreśleniu bądź dopisaniu nowego pojazdu będzie wysyłana na adres e-mail i nie wymaga aneksu do umowy. 12. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem Nr 2 do umowy. 13. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 14. Art. 29 ust. 3a uPzp - Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 15. W terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże do Wydziału Transportu KWP w Łodzi wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności o których mowa w ust. 3.14, oświadczenie o osobistym wykonaniu usługi. Niniejsze oświadczenie stanowi załącznik do umowy. 16. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w wykazie osób Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego wykazu osób. 17. Zmiany w Wykazie osób nie wymagają zmian umowy. 18. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany w terminie 10 dni do przedłożenia na każde żądanie Zamawiającego oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno potwierdzać fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wskazanych w wykazie osób. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/ podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 19. Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników). Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zweryfikowania. Wykonawca zobowiązuje się poinformować osoby, o których mowa w niniejszym punkcie o udostępnieniu ich danych osobowych Zamawiającemu w celu wykonania umowy. 20. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w ust. 3.14 i będzie podstawą do naliczenia kar umownych, o których mowa we wzorze umowy. 21. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie osób Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm) – wg załącznika nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji dla 3 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.
Dodano: 2023-08-14 - Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji dla 6 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego.
Dodano: 2023-03-09 - Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji dla 7 jednostek powiatowych garnizonu łódzkiego
Dodano: 2022-12-27 - Mycie i czyszczenie szczepieniobusów
Dodano: 2021-11-12 - Wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych na potrzeby 8 jednostek powiatowych Policji
Dodano: 2021-02-19 - Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na potrzeby KPP w Łasku i KPP w Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2019-10-02 - Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na potrzeby KPP w Brzezinach, KPP w Koluszkach, KPP w Sieradzu, KMP w Skierniewicach i KPP w Wieruszowie.
Dodano: 2019-08-28 - Wykonanie usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2018-03-20 - Wykonanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na terenie województwa łódzkiego
Dodano: 2018-02-16