Przetargi.pl
Wykonanie usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na terenie województwa łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na terenie województwa łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych: samochodów osobowych, typu „furgon” i autobusów użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu łódzkiego (CPV 50112300-6). Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. projekcie umowy Usługi w zakresie mycia i czyszczenia pojazdów służbowych będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek zwanymi Odbiorcą usługi: Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7 Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9 Maja 32/36 Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1 Maja 52 Komenda Powiatowa Policji w Radomsku ul. Piłsudskiego 56 Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: mycie wstępne, mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, mycie dywaników, progów i kół pojazdu, w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: odkurzanie całego pojazdu, czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, mycie szyb od wewnątrz pojazdu Przewidywana ilość usług mycia i czyszczenia pojazdów stanowi podstawę do oszacowania cen ofert złożonych w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby myjnia znajdowała się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji tj. odbiorcy usługi, dla którego będą świadczone usługi. Odległość będzie sprawdzana za pomocą strony internetowej http://odleglosci.info/wyznaczanie-trasy jako odległość drogowa Wymagany minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do godz. 18 00 w soboty w godz. od 10 00 do godz. 14 00 Wjazd i wyjazd z myjni musi być na tyle swobodny, aby pojazdy typu furgon: Fiat Ducato, VW Transporter, Mercedes Sprinter itp. mogły swobodnie przemieszczać się. Myjnia musi być zadaszona i posiadać minimum jedno stanowisko do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu (stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon winno posiadać minimalną wysokość 3m). Wykonawca zapewni bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne oraz zapewni świadczenie usług mycia (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia). Wykonawca zostanie zobowiązany do wywieszenia w widocznym miejscu informacji dla klientów, że mycie i czyszczenie pojazdów służbowych Policji będzie odbywało się poza kolejnością (dotyczy pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych) Wykaz pojazdów uprawnionych do korzystania z danej myjni będzie załącznikiem do umowy. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem Nr 2 do umowy. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ. Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2018 r. poz. 108 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postepowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach