Przetargi.pl
Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na potrzeby KPP w Brzezinach, KPP w Koluszkach, KPP w Sieradzu, KMP w Skierniewicach i KPP w Wieruszowie.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych Policji na potrzeby KPP w Brzezinach, KPP w Koluszkach, KPP w Sieradzu, KMP w Skierniewicach i KPP w Wieruszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” oznakowanych i nieoznakowanych, użytkowanych przez niżej wymienione jednostki Policji garnizonu łódzkiego Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ, tj. projekcie umowy 2.Usługi w zakresie mycia i czyszczenia pojazdów służbowych będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek zwanymi Odbiorcą usługi: •Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5 •Komenda Powiatowa Policji w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62F •Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 •Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69 •Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie ul. Kuźnicka 28A 3.Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmującym następujące czynności: -mycie wstępne, -mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,-mycie dywaników, progów i kół pojazdu, -w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. 4.Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: -odkurzanie całego pojazdu, -czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, -mycie szyb od wewnątrz pojazdu 5.Zamawiający wymaga, aby myjnia znajdowała się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji tj. odbiorcy usługi, na rzecz której będą świadczone usługi. Odległość będzie weryfikowana na podstawie strony internetowej https://www.google.pl/maps w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem - od siedziby jednostki Policji do miejsca wykonywania usługi tj. dokładnego adresu podanego przez Wykonawcę w ofercie. 6.Wymagany minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: • od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do godz. 18 00 • w soboty w godz. od 10 00 do godz. 14 00 7.Wymagania dla myjni: 1.Wjazd i wyjazd z myjni musi być na tyle swobodny, aby pojazdy typu furgon (np. Fiat Ducato, VW Transporter, Mercedes Sprinter) mogły swobodnie przemieszczać się. 2.Myjnia musi być zadaszona i posiadać minimum jedno stanowisko do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu (stanowisko do obsługi pojazdów typu furgon winno posiadać minimalną wysokość 3m). 8.Wykonawca zapewni bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne oraz zapewni świadczenie usług mycia (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia). 9.Wykonawca zostanie zobowiązany do wywieszenia w widocznym miejscu informacji dla klientów, że mycie i czyszczenie pojazdów służbowych Policji będzie odbywało się poza kolejnością (dotyczy pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych). 10.Wykaz pojazdów uprawnionych do korzystania z danej myjni będzie załącznikiem do umowy, a informacja o wykreśleniu bądź dopisaniu nowego pojazdu będzie wysyłana na adres e-mail i nie wymaga aneksu do umowy. 11.Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca wystawi fakturę na płatnika wymienionego w umowie i przekaże ją do odbiorcy usługi. Do faktury musi być załączone zestawienie zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi, czytelny podpis kierującego pojazdem. Wzór zestawienia będzie załącznikiem Nr 2 do umowy. 12.Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej na myjni w celu oceny spełniania wymagań zawartych w SIWZ. 13.Art. 29 ust. 3a uPzp- Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U.2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, tj. mycia i czyszczenia pojazdów. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm) – wg załącznika nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach