Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2019

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zakres, których wchodzą: a/ sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych b/ czyszczenie przewodów kominowych c/ inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 2. Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do SIWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. 3. Termin wykonania zamówienia - od dnia 01.12.2019 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana później) do 31.12.2019 r. B. OKREŚLENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: 1. Część 1: ROM I oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 i składowisko odpadów w Łaskowicach, zwane dalej ROM I 2. Część 2: ROM II 3. Część 3: ROM III Dopuszcza się do składania ofert na dowolną ilość części zamówienia. C. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Dla części 1 – ROM I: a/ czyszczenie 1718 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1066 lokali usytuowanych w 156 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 108 nieruchomościach oraz dla 65 budynków gospodarczych. 2. Dla części 2 – ROM II: a/ czyszczenie 1992 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1366 lokali usytuowanych w 192 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 139 nieruchomościach oraz dla 60 budynków gospodarczych. 3. Dla części 3 – ROM III: a/ czyszczenie 1364 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 678 lokali usytuowanych w 132 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 144 nieruchomościach oraz dla 38 budynków gospodarczych. 4. Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. D. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej czę-ści zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pomocnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy niewykwalifikowani bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71632200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Oferta 2. Formularz cenowy / formularze cenowe 3. Zobowiązanie podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca lub inny dokument służący wskazaniu w jakim zakresie podmiot trzeci udostępnia wykonawcy - jeżeli dotyczy 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u Zamawiającego. Dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach