Przetargi.pl
Wykonanie usług kominiarskich na rok 2021.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług kominiarskich na rok 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich, w zakres których wchodzą: a/sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych b/czyszczenie przewodów kominowych c/inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 2.Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. B. OKREŚLENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: 1.Część 1: ROM I oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 i składowisko odpadów w Łasko-wicach, zwane dalej ROM I 2.Część 2: ROM II 3.Część 3: ROM III 4.Część 4: WSPÓLNOTY Dopuszcza się składanie ofert na dowolną ilość części zamówienia. C. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.Dla części 1 – ROM I: a/czyszczenie 1798 przewodów kominowych, b/sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 828 lokali usytuowanych w 120 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 93 nieruchomościach oraz dla 50 budynków gospodarczych. 2.Dla części 2 – ROM II: a/czyszczenie 1203 przewodów kominowych, b/sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 860 lokali usytuowanych w 137 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 103 nieruchomościach oraz dla 38 budynków gospodarczych. 3.Dla części 3 – ROM III: a/czyszczenie 919 przewodów kominowych, b/sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 467 lokali usytuowanych w 99 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 87 nieruchomościach oraz dla 32 budynków gospodarczych. 4.Dla część 4 – WSPÓLNOTY a/ czyszczenie 1016 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 611 lokali usytuowanych w 81 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 55 nieruchomościach oraz dla 32 budynków gospodarczych 5.Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. D. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 1.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ. 2.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pomocnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy niewykwalifikowani bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71632200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach