Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG KOMINIARSKICH W OKRESIE OD 01 LUTEGO DO 31 GRUDNIA 2018 R.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG KOMINIARSKICH W OKRESIE OD 01 LUTEGO DO 31 GRUDNIA 2018 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zakres, których wchodzą: a/ sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych b/ czyszczenie przewodów kominowych c/ inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 2. Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do SIWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. 3. Termin wykonania zamówienia - od dnia 01.02.2018 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana później) do 31.12.2018 r. B. OKREŚLENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: 1. Część 1: ROM I oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 i składowisko odpadów w Łaskowicach, zwane dalej ROM I 2. Część 2: ROM II 3. Część 3: ROM III Dopuszcza się do składania ofert na dowolną ilość części zamówienia. C. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Dla części 1 – ROM I: a/ czyszczenie 1876 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1105 lokali usytuowanych w 160 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 113 nieruchomościach oraz dla 65 budynków gospodarczych. 2. Dla części 2 – ROM II: a/ czyszczenie 1992 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1366 lokali usytuowanych w 192 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 139 nieruchomościach oraz dla 60 budynków gospodarczych. 3. Dla części 3 – ROM III: a/ czyszczenie 1433 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 702 lokali usytuowanych w 139 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 120 nieruchomościach oraz dla 35 budynków gospodarczych. 4. Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. D. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71632200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Oferta 2. Formularz cenowy / formularze cenowe 3. Zobowiązanie podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca lub inny dokument służący wskazaniu w jakim zakresie podmiot trzeci udostępnia wykonawcy - jeżeli dotyczy 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u Zamawiającego. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców po zamieszczeniu na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach