Przetargi.pl
Wykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest -Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z obsługą centrali telefonicznej

Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Góry Chełmskiej 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach
    ul. Góry Chełmskiej 15 15
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 27050724400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest -Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z obsługą centrali telefonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Pierwszego Urzędu Skarbowego i Spółki Inwest - Complex Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 wraz z obsługą centrali telefonicznej Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały przedstawione odpowiednio: a) całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach oraz Spółki Inwest-Complex - załącznik nr 1 do SIWZ, b) obsługa centrali telefonicznej - załącznik nr 2 do SIWZ. Całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej obiektów Pierwszego Urzędu Skarbowego a) budynku głównego o 4 kondygnacjach, b) przybudówki dużej o 3 kondygnacjach (w tym 4 boksy garażowe), c) przybudówki małej o 2 kondygnacjach. Zestawienie najważniejszych danych: L.P. Nazwa Urząd Skarbowy - Inwest-Comlex razem: 1. powierzchnie działek - m2 tj. 7.224,00 (US - 5.438,00, I-C - 4.015,70) w tym powierzchnia: parkingów - wewnętrznych i zewnętrznych, chodników, zielenców - tj. 5.547,20 (US - 4.015,70, I-C - 1.531,50), powierzchnia zabudowy w tym śmietnik tj. 1.676,80 (US - 1.422,30, I-C - 254,50) 2. Powierzchnia użytkowa budynku (w tym śmietnik) - m2 tj. 5.462,01 ( US - 4.444,31, I-C - 1.017,70). Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę przez dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego wymienione w punkcie VI niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Obiekty muszą być chronione w sposób ciągły przez cały rok, również we wszystkie dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby. Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. Nr 145 z 2005, poz.1221 z późn. zm.) Wykonawca, który wygra postępowanie winien dysponować pracownikiem nadzoru nad sposobem prowadzenia ochrony posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Usługa winna być realizowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Planem Ochrony obiektu, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy po podpisaniu umowy. II. Pracownicy ochrony desygnowani do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego muszą spełniać następujące wymagania: 1. posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia (Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży imienną listę pracowników przewidzianych do ochrony obiektów zarządzanych przez Zamawiającego wraz z oryginałami licencji do wglądu), 2.w przypadku pracownika nadzoru: licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, 3. posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy, 4. być w wieku poniżej 65 lat, 5. być zatrudnionym na umowę o pracę, 6. być ubezpieczonym indywidualnie w ramach umowy o pracę lub w ramach ubezpieczenia grupowego NW, 7. posiadać aktualne przeszkolenia BHP, 8. Zamawiający bezwzględnie wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby pełniące służbę ochrony: a)znały instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz sposoby posługiwania się sprzętem gaśniczym, b) znały zasady bhp przy obchodzeniu się z urządzeniami zasilania energetycznego (wyłączniki główne prądu na wypadek awarii, pożaru, itp.), c) znały rozmieszczenie w budynku urządzeń wodno-kanalizacyjnych (zawory główne, hydranty itp. urządzenia), d) znały elementy ewakuacyjne - trasy dróg ewakuacyjnych oraz sposób natychmiastowego otwarcia drzwi ewakuacyjnych, e) znały obsługę systemów alarmowych, ppoż. oraz system monitoringu, f) w miejscu pełnienia służby posiadały dokumentację wymienioną w Planie ochrony obiektu. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. III. Zakres wykonywanej usługi obejmuje: 1. prowadzenie stałej całodobowej ochrony osób, mienia i obiektów realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 2. prowadzenie obsługi: a) urządzeń monitoringu polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z obiektu tut. Urzędu do siedziby Wykonawcy, b) urządzeń systemu antywłamaniowego i antynapadowego, c) urządzeń systemu przeciwpożarowego i ewakuacyjnego, d) informacyjnej dla klientów Urzędu tj. udzielanie informacji do kogo i gdzie w przedmiotowej sprawie należy się udać, e) bramy wjazdowej na teren zarządzany przez Zamawiającego, 3. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 4. niedopuszczenie do: a) akwizycji na terenie Urzędu, b) parkowania na służbowym parkingu (szczególnie w godzinach pracy) pojazdów nie należących do pracowników Urzędu, c) parkowania na drodze dojazdowej przeciwpożarowej d) parkowania osób nieuprawnionych na miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 5. obsługę centrali telefonicznej podczas czasowej nieobecności pracownika obsługującego centralę telefoniczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania własnych grup interwencyjnych z zapewnieniem natychmiastowej reakcji. Czas reakcji grupy interwencyjnej od momentu jej powiadomienia wynosić będzie maksymalnie 20 minut. IV. Świadczone usługi winny być wykonywane:a) poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 6.30 do 15.30 -przez dwóch pracowników ochrony w godzinach od 15.30 do 6.30 - dnia następnego przez jednego pracownika ochrony, b) wtorek w godzinach od 6.30 do 18.30 - przez dwóch pracowników ochrony w godzinach od 18.30 do 6.30 - dnia następnego przez jednego pracownika ochrony, c) sobota, niedziela i święta oraz dni wolne od pracy - całodobowo przez jednego pracownika ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowego zaangażowania trzeciego pracownika lub zrezygnowania z jednego, a także zmiany godzin pracy II pracownika ochrony (tj. skrócenie lub wydłużenie czasu pracy) za odrębnym zamówieniem dokonanym ze stosowym wyprzedzeniem. W przypadku odpracowania dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił ochronę obiektu tak, jak w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku. O powyższym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. V. Do zadań wykonawcy w ramach wykonywanej usługi polegającej na ochronie obiektu należy również prowadzenie: 1. Książki Służby do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, 2. rejestr kluczy pobranych i zdanych przez pracowników urzędu, 3. rejestr kluczy pobranych i zdanych przez pracowników firmy sprzątającej, 4. rejestr wykonywania usług w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach przez firmy współpracujące, 5. innych rejestrów, których prowadzenie wynika z wewnętrznych regulacji prawnych urzędu. VI. Pracownicy wykonujący czynności ochrony muszą być wyposażeni w: 1. jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art.20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. Nr 145 z 2005r. poz. 1221 z późn. zm.). 2. paralizator elektryczny - 1 szt. 3. pałki wielofunkcyjne - 2 szt., (np. typu TONFA), 4. kajdanki -2 szt. 5. radiotelefony - 2szt. (celem kontaktowania się pracowników ochrony między sobą), 6. telefon komórkowy - 1 szt. (służący do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony fizycznej z jednostką macierzystą, w przypadku awarii telefonu stacjonarnego). 7. latarka elektryczna - 1 sztuka. 8. książka pełnienia służby. VII. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zawrze 2 odrębne umowy, tj.: 1) jedną z Zamawiającym, tj. Naczelnikiem Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach na całość przedmiotu zamówienia , tj. na ochronę obiektu wraz z obsługą centrali telefonicznej, 2) a drugą ze Spółką Inwest - Complx zs w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15 - jedynie w zakresie ochrony obiektu, która obejmować będzie 1:3 kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo - wg ceny zawartej w ofercie. Na podstawie zawartych umów następować będzie rozliczenie miesięczne, wg stawki za 1 roboczogodzinę, za miesiąc z dołu w oparciu o faktury VAT wystawione przez Wykonawcę, w następujący sposób: 1) Faktura dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach obejmować będzie całość realizowanych usług, w tym z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia zawierać będzie następujące informacje: a) 2:3 kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo, b) całość kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej, pełniącego służbę w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 2) Faktura dla Spółki Inwest - Complex w Gliwicach obejmować będzie: a) 1:3 kosztu za przepracowane roboczogodziny przez zatrudnionego pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę całodobowo. VIII. Zobowiązuje się Wykonawcę, który wygra postępowanie, i z którym zostanie zawarta umowa także do oznakowania chronionego obiektu. IX. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. X. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obsługa centrali telefonicznej HICOM 150 E Office Pro (rok produkcji 2000). Praca ma być wykonywana przez jednego pracownika (niezależnie od pracowników pełniących w tym czasie ochronę fizyczną obiektu) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej, a w szczególności consoli HICOM 150 E Office Pro. Obsługa centrali telefonicznej realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu. Zadaniem pracownika jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej (do czego niezbędna jest znajomość w podstawowym zakresie problematyki podatkowej) poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). W przypadkach (nieobecności) przebywania pracownika obsługującego centralę telefoniczną na urlopie, zwolnieniu lekarskim, itp., Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej przez pracownika ochrony pełniącego służbę w obiekcie Zamawiającego. Świadczone usługi winny być wykonywane: a)poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 7.00 do 15.00 b) wtorek w godzinach od 7.00 do 18.00 c) w inne dni (np. wolne od pracy) - za odrębnym zamówieniem dokonanym ze stosownym wyprzedzeniem. Pracownik obsługujący centralę telefoniczną w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, musi spełniać następujące wymagania: a)posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy, b)być w wieku poniżej 65 lat, c) być zatrudnionym na umowę o pracę, d) być ubezpieczonym indywidualnie w ramach umowy o pracę lub w ramach ubezpieczenia grupowego NW, e) posiadać aktualne przeszkolenia BHP. W trakcie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin pracy (np. wydłużenie, skrócenie) o czym Wykonawca zostanie powiadomiony ze stosownym wyprzedzeniem. W przypadku odpracowania dni wolnych od pracy za odpracowaniem w soboty, zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił obsługę centrali telefonicznej, tak, jak w dni pracujące, tj. od poniedziałku do piątku. O powyższym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/gliwice1.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach