Przetargi.pl
Wykonywanie sukcesywnie zlecanych wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Czarne

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12 12
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie sukcesywnie zlecanych wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Czarne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnie zlecanych wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Czarne, obejmujących swym zakresem: 1) Samodzielny lokal mieszkalny w budynku wielorodzinnym wraz z zaznaczeniem jego na rzucie odpowiednich kondygnacji oraz sporządzenie danych ewidencyjnych do lokalu wraz z uzyskaniem zaświadczenia ze Starostwa Powiatowego w Człuchowie czy może stanowić samodzielność lokalu - 18 (szacunkowa ilość zleceń). 2) Budynek mieszkalny jednolokalowy wolnostojący wraz z kartą ewidencyjną budynku - 5 (szacunkowa ilość zleceń). 3) Budynek gospodarczy wolnostojący - 8 (szacunkowa ilość zleceń). 4) Samodzielny lokal użytkowy wraz ze szkicem - 5 (szacunkowa ilość zleceń). 5) Samodzielne pomieszczenie w budynku gospodarczym wraz z zaznaczeniem na rzucie tych pomieszczeń - 20 (szacunkowa ilość zleceń). 6) Działka gruntu: a) do trzech działek w kompleksie - 25 (szacunkowa ilość zleceń), b) za każdą następną działkę w kompleksie powyżej trzech - 6 (szacunkowa ilość zleceń). 7) Wycena działki użytkowanej rolniczo: a) do jednego hektara - 12 (szacunkowa ilość zleceń), b) powyżej 1 hektara - 5 (szacunkowa ilość zleceń). 8) Wycena: a) nasadzeń (krzewy, drzewa) za jedną sztukę - 5 (szacunkowa ilość zleceń), b) drzewostanu do jednego hektara - 1 (szacunkowa ilość zleceń), c) drzewostanu powyżej jednego hektara - 1 (szacunkowa ilość zleceń). 9) Wycena budowli - 2 (szacunkowa ilość zleceń). 10) Przeszacowanie nieruchomości - 4 (szacunkowa ilość zleceń). 11) Wycena nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej - 35 (szacunkowa ilość zleceń). 12) Wycena nieruchomości w celu naliczenia opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości - 6 (szacunkowa ilość zleceń). 13) Wycena nieruchomości dla celów określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej dla aktualizacji opłaty rocznej - 10 (szacunkowa ilość zleceń). 14) Wycena nieruchomości do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - 15 (szacunkowa ilość zleceń). 15) Wycena nieruchomości w celu ustalenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości dla potrzeb ustalenia warunków umowy zniesienia współwłasności - 6 (szacunkowa ilość zleceń). 2. Podane ilości są szacunkowe i służą do ustalenia górnej granicy wartości umowy, ale Zamawiający zastrzega, że stosunek tych ilości może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Wycena nieruchomości musi być opracowana w formie operatu szacunkowego, który jest sporządzony na piśmie, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości, jak również zgodnie ze stanem prawnym i faktycznym nieruchomości oraz zawierać wszelkie informacje niezbędne przy dokonywaniu wyceny nieruchomości przez rzeczoznawcę majątkowego, w tym wskazanie podstaw prawnych i uwarunkowań dokonanych czynności, rozwiązań merytorycznych, przedstawienia toku obliczeń i wyniku końcowego. 4. Wykonanie operatu przez Wykonawcę poprzedzone będzie każdorazowo zleceniem telefonicznym, faksem, mailem lub pisemnie przez Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie sporządzać i dostarczać kompletne operaty do siedziby Zamawiającego w terminie nie później niż do 30 dni od daty otrzymania ich zlecenia. 6. Operaty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w dwóch egzemplarzach wraz z dokumentacją fotograficzną. 7. Wykonawca jest obowiązany w formie pisemnej odpowiedzieć na ewentualne zarzuty stron dotyczące treści zawartych w wykonanych operatach szacunkowych, w toku postępowań administracyjnych i sądowych, prowadzonych w trybie odwoławczym. 8. W wyniku realizacji zlecenia należy przedstawić operaty szacunkowe, które winny być zgodne z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych i z zasadami etyki zawodowej - art. 175 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z pózn. zm.). 9. Strony uzgadniają, że operat szacunkowy może być wykorzystywany do celu, dla którego został sporządzony przez okres 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, chyba że wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub inne istotne zmiany czynników wpływających na proces szacowania nieruchomości - określenia wartości nieruchomości. 10. Operat może być wykorzystywany po upływie okresu czasu, o którym mowa w ust. 8 poprzez potwierdzenie przez Wykonawcę jego aktualności, które może być zlecone w terminie 12 miesięcy po upływie tego okresu. 11. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego następuje poprzez umieszczenie (dołączenie) stosownej klauzuli. 12. Termin wykonania czynności potwierdzenia aktualności operatu wynosi 14 dni od daty zlecenia. 13. Wynagrodzenie z tytułu czynności potwierdzenia aktualności zawarte jest w wynagrodzeniu o którym mowa we wzorze umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również uzasadnionej potrzeby lub konieczności do zlecenia weryfikacji przygotowanych operatów odpowiednim instytucjom. 15. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia zapewnia Wykonawca i ponosi koszty związane z ich uzyskaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach