Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku

Miasto Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8488414 , fax. 59 8488321
  • Data zamieszczenia: 2016-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3 3
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8488414, fax. 59 8488321
    REGON: 00059064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku w celu realizacji zadań własnych i zleconych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 (jedenaście zadań) do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej z określeniem zakresu, terminu i miejsca wykonywania prac, zgodnie ze wzorem zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do projektu umowy. 3. W związku z szacunkowym określeniem zakresu oraz ilości wykonywanych inwentaryzacji i wycen nieruchomości zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania zakresu oraz ilości zlecanych usług. 4. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 70 % wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). 5. Zamówienie przez Zamawiającego inwentaryzacji i wycen nieruchomości w liczbie nie powodującej osiągnięcia w całości wynagrodzenia brutto umowy przedstawionego w § 4 ust. 1 projektu umowy nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających lub wypłacenia całości wynagrodzenia brutto umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości inwentaryzacji i wycen nieruchomości pomiędzy zadaniami. Zmiana ta nie może jednak wpłynąć na zwiększenie ogólnego wynagrodzenia brutto umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach