Przetargi.pl
Wykonywanie stałej ochrony osób i mienia Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie stałej ochrony osób i mienia Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie stałej ochrony osób i mienia Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie, zwanego dalej Ośrodkiem i obejmuje: a. budynek wolnostojący, jednopiętrowy, dwuskrzydłowy zlokalizowany przy ul. Kruszcowej 22, będący siedzibą Ośrodka, b. ogrodzony parking usytuowany za budynkiem siedziby Ośrodka, 2. W zakres świadczonej usługi stałej ochrony osób i mienia wchodzi: a. ochrona mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i innymi formami zaboru mienia oraz jego marnotrawstwa lub dewastacji, b. przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie, c. ochrona przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny, d. kontrola i niezwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia chronionych obiektów, e. niezwłoczne informowanie zamawiającego o przestępstwach i wykroczeniach popełnionych na terenie chronionym, f. przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń, g. obserwacja chronionych terenów, h. sprawdzanie stanu ogrodzenia i oświetlenia, i. wsparcie pracy osób wykonujących ochronę grupami interwencyjnymi w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji, 3. Dozór mienia, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie codziennie. 4. Osoby upoważnione przez Zamawiającego będą miały możliwość wejścia do budynku oraz na teren parkingu w nietypowych porach (czas wolny od pracy) oraz podczas prowadzenia remontów lub prac gospodarczych. 5. Godziny urzędowania (pracy) Ośrodka na dzień 1 kwietnia 2011 roku stanowią: a. poniedziałek - od godz. 7.00 do godz. 16.00 b. wtorek, środa, czwartek - od godz. 7.00 do godz. 15.00, c. piątek - od godz. 7.00 do godz. 14.00 6. Godziny ochrony siedziby Ośrodka obejmują wszystkie dni tygodnia, tj. od poniedziałku do niedzieli z tym, że w czasie godzin urzędowania (pracy) wymagana jest ochrona przez pracownika posiadającego licencję pierwszego stopnia, o której mowa w art. 26 Ustawy o ochronie osób i mienia, upoważniającą do przeprowadzenia ochrony fizycznej przed działaniem osób zakłócających pracę pracownikom Ośrodka oraz przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na chronionym terenie (forma ochrony określona w art. 3 ust 1 lit. a) Ustawy o ochronie osób i mienia), natomiast w pozostałych okresach, tj. poza godzinami urzędowania (pracy) Ośrodka ochrona fizyczna musi być przeprowadzana w następujący sposób: a. poniedziałek od godz. 16.00 do wtorku do godz. 7.00 b. wtorek, środa, czwartek -od godziny 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego c. piątek - od godz. 14.00 do poniedziałku do godz. 7.00 d. wszystkie dni wolne od pracy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian godzin urzędowania (pracy) Ośrodka. 8. Osoba wykonująca dozór mienia zobowiązana jest również do łączenia rozmów telefonicznych poprzez obsługę centrali telefonicznej, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. 9. Osoby wykonujące dozór mienia winny być w odpowiedni sposób, umożliwiający identyfikację tej osoby, ubrane (umundurowane). 10. Wydawanie i przyjmowanie kluczy będzie prowadzone zgodnie z książką rejestrującą te czynności. Pełną odpowiedzialność Wykonawca zamówienia ponosi po zdaniu przez Zamawiającego wszystkich kluczy obiektu, potwierdzonym odpowiednim wpisem w wyżej wymienionej książce. 11. Po opuszczeniu obiektu przez pracowników oraz klientów Zamawiającego, osoba wykonująca dozór mienia zobowiązana jest do prawidłowego uruchomienia istniejącego w budynku urządzenia alarmowego. 12. Dozór mienia winien być wykonywany z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) - zakres podstawowych czynności osób wykonujących dozór mienia określony został w załączniku nr 9. 13. Wykonanie prac objętych zamówieniem nastąpi przy pomocy własnego sprzętu i środków technicznych Wykonawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie zmianę godzin ochrony osób i mienia w trakcie obowiązywania umowy (zamówienia) w zależności od uzasadnionych potrzeb Zamawiającego związanych ze zmianą godzin pracy Ośrodka w trakcie trwania umowy. 15. Rozliczenia świadczonych usług następować będą na podstawie protokołu odbioru potwierdzonego przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, który winien zawierać obsadę osobową oraz ewentualne uwagi dotyczące prawidłowego wykonania usług. Protokół stanowi podstawę wystawienia faktury i stanowi jej integralną część. Zapłata całkowitego, miesięcznego kosztu wykonania usługi nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury wraz z protokołem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach