Przetargi.pl
Wykonywanie stałej konserwacji wraz z eksploatacją i dozorem, przeglądów, napraw bieżących i awaryjnych instalacji oraz urządzeń elektrycznych silnoprądowych gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.

Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-813 Warszawa, ul. Terespolska 15A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5091534 , fax. 022 5091631
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie
    ul. Terespolska 15A 15A
    03-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5091534, fax. 022 5091631
    REGON: 14031853500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.so.gov.pl/index.php?pid=157
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie stałej konserwacji wraz z eksploatacją i dozorem, przeglądów, napraw bieżących i awaryjnych instalacji oraz urządzeń elektrycznych silnoprądowych gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonywanie stałej konserwacji wraz z eksploatacją i dozorem, przeglądów, napraw bieżących i awaryjnych instalacji oraz urządzeń elektrycznych silnoprądowych gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie. Wykonawca musi zapewnić stałą obecność na obiekcie co najmniej jednego pracownika, od poniedziałku do piątku ( w dni robocze ), w godz. 8:00 - 16:00 (osiem godzin dziennie), którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową, opisem technicznym i szczegółowym zakresem czynności prac konserwacyjnych. Ponadto w pozostałych godzinach i dniach wykonawca zapewni całodobowe pogotowie techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis techniczny i zakres czynności konserwacyjnych urządzeń i instalacji elektrycznych silnoprądowych zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający pod pojęciem usługi odpowiadającej swoim rodzajem uznaje każdą usługę w zakresie instalacji elektrycznej. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna każdą usługę ( rozpoczętą i zakończoną lub rozpoczętą i wykonywaną przez co najmniej 12 miesięcy ) w zakresie instalacji elektrycznych o wartości usługi nie niższej niż 80.000,00 zł brutto każda. Zamawiający do porównania przyjmie takie wskazane usługi, dla której określona jest wartość, przedmiot, data wykonywania, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności wymaga załączenia do oferty wykazu usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, a także załączenia dokumentów ( np. referencje, opinie ) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; b)skierują taką liczbę osób jaka jest wymagana do starannego, należytego i kompleksowego wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiednio do zakresu wskazanego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, przy czym zamawiający wymaga stałej obecności na obiekcie co najmniej jednego pracownika wykonawcy, od poniedziałku do piątku ( w dni robocze ), w godz. 8:00 - 16:00 (osiem godzin dziennie), którego zadaniem będzie pełnienie na bieżąco nadzoru nad poprawnością działania urządzeń i instalacji objętych przedmiotem zamówienia oraz wykonywanie czynności zgodnie z umową, zakresem prac konserwacyjnych oraz obowiązującymi przepisami prawa; c) skierują do realizacji zamówienia osoby nie karane za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, posiadające prawo do pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 ze zm.) tj. posiadają świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci - grupa 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w tym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV; urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV ( warunek Zamawiającego: co najmniej 15 kV ), zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW ( warunek Zamawiającego: co najmniej 250 kW ), aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2,3,4 świadectwa kwalifikacyjnego; d) w przypadku awarii zapewnią czas reakcji serwisowej (pogotowia technicznego), w ciągu którego podjęte zostaną działania zmierzające do jej usunięcia do 60 minut, licząc od zgłoszenia przez zamawiającego; e)udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy, a w przypadku dostarczenia koniecznych do wykonania naprawy części zamiennych udzielą na nie gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, nie krótszej jednak niż 12 miesięcy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w dacie składania oferty są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), a w przypadku gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia zobowiążą się do jego przedłużenia i złożą wraz z ofertą stosowne oświadczenie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego. 2)Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi dokumenty w formie oraz o treści wymaganej niniejszą specyfikacją. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4)Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, ze zostały spełnione warunki określone w ust. 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy: 1) W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi złożyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto ) usłudze stanowiącej niniejszy przedmiot zamówienia - realizowanych przez okres co najmniej 12 m-cy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, zawierający co najmniej: przedmiot usługi; wartość usługi; datę wykonania usługi - dzień, miesiąc, rok - tj. daty rozpoczęcia i jej zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi oraz dodatkową informację, że np. usługa ta jest wykonywana do chwili obecnej; odbiorców usługi, ze wskazaniem co najmniej nazwy, adresu odbiorcy usługi oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie ( np. referencje, opinie ). Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawniona/uprawnione do reprezentowania wykonawcy; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz ), do którego należy dołączyć: zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 ze zm.) - świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci - grupa 1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w tym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV; urządzeń instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1kV (co najmniej 15 kV), zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW (co najmniej 250 kW), aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2,3,4 świadectwa kwalifikacyjnego. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pozycji - lit.b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi złożyć polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia wykonawca wraz z polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia składa oświadczenie, w którym zobowiązuje się do jego przedłużenia. W przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmuje, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg. średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. 4) Wymagane jest złożenie (zgodnie z art. 44 ustawy) wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w załączeniu druk do wykorzystania ( załącznik nr 3 do siwz ), podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis). 5) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.so.gov.pl/index.php?pid=157
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach