Przetargi.pl
Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie serwisu systemów sygnalizacji pożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych (zwanego dalej Serwisem) eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku. 2. Przez Serwis lub Czynności serwisowe należy rozumieć wykonywanie: 1) stałego nadzoru eksploatacyjnego systemów, w celu utrzymania ich w stanie sprawności technicznej, 2) okresowych przeglądów konserwacyjnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na wykonywaniu „Serwisu” następujących systemów: 1) sygnalizacji pożaru, 2) klap dymowych, 3) gaszenia gazowego, - zwanych dalej „Systemami”. 4. Serwis ma na celu: 1) utrzymywanie Systemów w stanie sprawności technicznej, 2) zapobieganie awariom Systemów. 5. Jednostki terenowe ZUS Oddział w Gdańsku, w których będą prowadzone czynności Serwisu: 1) Inspektorat w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294 i 294A; 84-200 Wejherowo 2) Jednostka Organizacyjna w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A; 80-865 Gdańsk 3) Inspektorat w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4; 83-200 Starogard Gdański 4) Inspektorat w Gdyni, ul. Władysława IV 24; 81-364 Gdynia 5) Inspektorat Gdańsk-Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8; 80-830 Gdańsk 6) Inspektorat Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Tuwima 9; 80-210 Gdańsk 7) Inspektorat w Malborku, ul. Dworcowa 1B; 82-200 Malbork 8) Inspektorat w Sztumie, ul. Mickiewicza 34; 82-400 Sztum 9) Inspektorat w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A; 82-500 Kwidzyn 10) Inspektorat w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7; 83-000 Pruszcz Gdański 11) Inspektorat w Kartuzach, ul. Ceynowy 5; 83-300 Kartuzy 12) Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33; 80-748 Gdańsk 13) Inspektorat w Tczewie, ul Jagiellońska 55; 83-110 Tczew 14) Biuro Terenowe w Sopocie, Al. Niepodległości 796; 81-805 Sopot 15) Inspektorat w Pucku, ul. Orzeszkowej 3; 84-100 Puck 16) Inspektorat w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B; 83-400 Kościerzyna 6. Wykaz ważniejszych elementów Systemów: 1) centralki: a) ADEMCO PROMETHEUS, b) AUTRONICA SEALAB BS 320, c) AUTRONICA SEALAB BS 200, d) AUTOPRIME, e) BOSCH FPA 5000, f) SIEMENS FC700A, g) UTC Fire & Security 2X-F2-FB2-PRT-18, 2) czujki pożarowe: a) FP 1100, b) DP 2021, c) EC 2700, d) EC 3700, e) EC 1600, f) EC 1700, g) EC 2600, h) BHH 220, i) BHH 200, j) BD 200, k) OT400LSN, l) O400LSN, m) T400LSN, n) OP320A, o) OH320A, p) HI320A, q) DP2061N, r) DT2063, 3) klapy dymowe i centrala: RZN 4402/04-K - D+H, 4) przyciski ROP: a) KR1, b) BF 300, c) DM210LSN, 5) system gaszenia gazowego: SEALAB KD-200, 6) elektromagnesy drzwiowe: GT50, 7) centralka zamknięć ogniowych: BAZ2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych, zero groszy), Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wyróżniono 3 etapy składnia dokumentów i oświadczeń: A - DO TERMINU SKŁADANIA OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: 1) OFERTĘ tzn.: Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz oferty. oraz Załącznik nr 9 do SIWZ – wypełniony Formularz cenowy (16 kart). 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (jeżeli dotyczy) ze zobowiązaniem innego podmiotu/ów do oddania zasobów zgodnie z pkt 8.4 SIWZ. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o braku postaw wykluczenia z postępowania. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa. 5) (jeżeli dotyczy) dokument wadium w przypadku wnoszenia w formach określonych w pkt. 11.2. ppkt 2, ppkt 3, ppkt 4 i ppkt 5 SIWZ. B – PO OTWARCIU OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej. C – PO OCENIE OFERT – SKŁADA WEZWANY WYKONAWCA: 1) Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – odpowiednio, aktualnego na dzień złożenia, z zastrzeżeniem pkt 10.5 do SIWZ. 6) Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 7) (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów trzecich, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – odpowiednio, aktualne na dzień złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach