Gmina Jastarnia ogłasza przetarg
- Adres: 84-140 Jastarnia, ul. Portowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 675 19 99; 675 19 30 , fax. 58 6752176
- Data zamieszczenia: 2019-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastarnia
ul. Portowa 24
84-140 Jastarnia, woj. pomorskie
tel. 58 675 19 99; 675 19 30, fax. 58 6752176
REGON: 19167548000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia, konserwacja oświetlenia ulicznego oraz innych prac elektrycznych na rzecz Gminy Jastarnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 1) Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz drobnych robót elektrycznych w budynkach będących własnością Gminy Jastarnia; 2) Prace konserwacyjne oświetlenia: a) molo w Juracie - 55 punktów świetlnych, b) park w Jastarni - 16 punktów świetlnych, c) ul. Mickiewicza - 62 punktów świetlnych, d) molo w Jastarni - 20 punktów świetlnych, e) ul. Sztormowa – 22 punktów świetlnych, f) ul. Jeżynowa – 13 punktów świetlnych, g) ul. Polna – 8 punktów świetlnych, h) ul. Abrahama/Błękitna - 18 punktów świetlnych, i) ul. Ogrodowa - 31 punktów świetlnych, j) ul. Główczewskiego - 18 punktów świetlnych, k) pomosty w Kuźnicy - 4 punkty świetlne, l) ul. Hallera - 24 punkty świetlne, m) przejście przez tory – Kuźnica Syberia – 1 punkt świetlny, n) ul. Helska – 1 punkt świetlny. 3) Inne prace elektryczne wykonywane na rzecz gminy. - W ramach umowy trzeba będzie wykonać: 1) planowane czynności eksploatacyjne w szczególności: - przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, - oględziny tras linii kablowych, - przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, - konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych, - pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami; 2) awaryjne czynności, a w szczególności: - wymiana źródeł światła, opraw, oprawek, dławików, kondensatorów, - wymiana uszkodzonych i połamanych słupów, - wymiana uszkodzonych drzwiczek wnękowych latarni i słupów, - wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - wymiana uszkodzonych wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, - naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli, - naprawa uszkodzonych instalacji przeciwpożarowych i odgromowych, - likwidację awarii instalacji elektrycznych, - likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, - inne prace nieprzewidziane. - Wykonawca podejmuje się wykonania czynności konserwacji oświetlenia ulicznego oraz instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych i innych instalacji elektrycznych na terenie gminy w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. - Wykonawca realizować będzie również zlecenia jednostek podległych Zamawiającemu, czyli: Ochotniczej Straży Pożarnej, Miejskiego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji, Miejskiego Zarządu Portu w Jastarni, Szkoły Podstawowej. -W okresie grzewczym, tj. od 1. października do 31. maja Wykonawca po otrzymaniu informacji o braku zasilania w kotłowni w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jastarni oraz po sprawdzeniu stanu faktycznego u operatora Systemu Dystrybucyjnego, podejmie działania naprawcze, tj. uruchomi zasilanie z agregatu prądotwórczego w kotłowni Urzędu Miejskiego w Jastarni w ciągu czterech godzin od zgłoszenia. - Wyżej wymienione prace będą zlecane każdorazowo na druku zgłoszeniowym (załącznik nr 1 do Projektu umowy). Termin usunięcia usterek ustala się na 48 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku skomplikowanych usterek termin ich usunięcia zostanie ustalony indywidualnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyk.usł konserwacyjno – serwisowych oraz usuwania awarii i dokonywania napraw urządzeń i systemów instalacji elektroenergetycznych i energoelektronicznych, sieci IT, teletechnicznych i strukturalnych
Dodano: 2023-03-07 - Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży elektrycznej
Dodano: 2021-02-03 - Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022
Dodano: 2021-01-28 - Wykonywanie stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych konserwacji systemów przeciwpożarowych, gaszenia gazowego i klap dymowych eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, w okresie 2021-2022
Dodano: 2020-12-14 - Realizacja robót remontowo - budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży elektrycznej
Dodano: 2019-11-29 - Serwis systemów przeciwwłamaniowych i przeciwpożarowych dla jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
Dodano: 2019-02-20 - Realizacja robót remontowo - budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży elektrycznej
Dodano: 2018-12-20 - WYKONYWANIE STAŁEGO NADZORU EKSPLOATACYJNEGO I OKRESOWYCH KONSERWACJI SYSTEMÓW PRZECIWPOŻAROWYCH, GASZENIA GAZOWEGO I KLAP DYMOWYCH EKSPLOATOWANYCH W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU
Dodano: 2018-09-17 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń w istniejącym systemie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wraz z montażem i uruchomieniem w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12
Dodano: 2018-01-19 - Realizacja robót remontowobudowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. w branży elektrycznej
Dodano: 2017-11-13