Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
ul. Rynek 18b 18b
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
REGON: 00001775600499 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie serwisu i konserwacji sprzętu komputeroweg w jednostkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa w Oddziale ZUS w Jaśle, 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b oraz w podległych jednostkach: - Inspektorat ZUS w Brzozowie, 36-200 Brzozów, ul. Witosa 11 - Inspektorat ZUS w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Piłsudskiego 15 - Inspektorat ZUS w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5 - Inspektorat ZUS w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Konarskiego 20 i realizacja w okresie 2 lat od daty podpisania umowy usług w zakresie: 1. Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego, drukarek, urządzeń aktywnych sieci komputerowej, 2. Konserwacja sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego, drukarek, urządzeń aktywnych sieci komputerowej, 3. Stałe doradztwo telefoniczne (hot line) Zakres czynności związanych z serwisem pogwarancyjnymi sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego, drukarek, urządzeń aktywnych sieci komputerowej: - ocena stanu technicznego sprzętu określająca konieczność naprawy albo likwidacji - diagnozowanie uszkodzeń - wykonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu komputerowego Zgłoszenia awarii dokonuje się w dni powszednie, pisemnie w formie faksu na numer udostępniony przez Wykonawcę w godzinach 7:30 - 15:30. Za datę i godzinę zgłoszenia awarii uznaje się datę i godzin widniejącą na faksie. Wykonawca potwierdzi w ciągu 8 godzin otrzymanie zgłoszenia i określi termin wizyty serwisanta ( tzw. czas reakcji na zgłoszenie awarii ). Czas naprawy nie będzie dłuższy niż 5 dni roboczych od momentu pisemnego powiadomienia Wykonawcy o powstałych nieprawidłowościach. W przypadku niemożności naprawy sprzętu (ze względu na np. trwałe, rozległe uszkodzenie lub brak części zamiennych itp.) Wykonawca musi wystawić zaświadczenie potwierdzające niemożność lub nieopłacalność naprawy (ekspertyzę stanu technicznego). Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcy gwarancji na wykonane prace i wymienione części. W przypadku niemożności usunięcia awarii w wymaganych terminach Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia i uruchomienia równoważnego urządzenia zastępczego na czas naprawy. Wykonawca musi wstępnie oszacować koszt naprawy. Jeśli koszt naprawy mógłby przekroczyć 500,00 PLN netto, musi uzyskać pisemną zgodę Oddziału ZUS w Jaśle na realizację takiej naprawy (zlecenie naprawy). Za usunięcie awarii uważa się zarówno naprawienie uszkodzonego sprzętu, jak również nieodpłatne użyczenie zamiennika funkcjonalnego niesprawnego sprzętu na czas naprawy. Stałe doradztwo telefoniczne (hot line): Wykonawca, ciągle z jednego miejsca, udostępni numer telefonu pod którym upoważniony przez serwisującego specjalista udzielać będzie konsultacji na temat funkcjonowania i eksploatacji użytkowanego przez ZUS sprzętu. Wymaga się dostępności usługi w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30. Zakres czynności związanych z konserwacją sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego, drukarek, urządzeń aktywnych sieci komputerowej: Częstotliwość wykonywanych konserwacji - jeden raz w roku Czynności: Komputery: - czyszczenie z zewnątrz jednostki centralnej - czyszczenie otworów wentylacyjnych i zasilacza - czyszczenie napędów dysków elastycznych, napędów CD/DVD, czytników kart chipowych - czyszczenie klawiatury i myszki komputerowej - czyszczenie i regulacja monitora - podstawowa diagnostyka działania komputera, Drukarki igłowe, wierszowe, atramentowe: - czyszczenie obudowy drukarki - czyszczenie, konserwacja głowicy i toru przesuwu papieru (prowadnice, zębatki, itp.) - test poprawności drukowania Drukarki laserowe: - czyszczenie obudowy drukarki - czyszczenie lasera - czyszczenie mechanizmu grzewczego - czyszczenie i konserwacja elementów podających papier - test poprawności drukowania Aktywny osprzęt sieciowy: - czyszczenie z zewnątrz urządzeń - czyszczenie otworów wentylacyjnych i zasilacza - kontrola stanu wentylatorów Sprzęt do teletransmisji: Terminale: - czyszczenie z zewnątrz terminala - czyszczenie szczelin oraz klawiszy klawiatury - sprawdzenie stabilności i ostrości obrazu oraz poprawności działania monitora - sprawdzenie poprawności działania klawiatury - podstawowa diagnostyka działania terminala Jednostki sterujące: - odkurzenie i czyszczenie wnętrza jednostki - testowanie testami fabrycznymi podzespołów jednostki Wymagania szczegółowe: Wykonawca zobowiązany jest do poufności wszystkich informacji jakie uzyskał w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie wolno wykonywać jakichkolwiek kopii zawartości dysków twardych mikrokomputerów. Części zużyte są w dyspozycji zamawiającego, w szczególności w przypadku wymiany dysków komputerów - dysk zostaje własnością Zamawiającego. Wykonawcy nie wolno dokonać jakichkolwiek zmian w plikach konfiguracyjnych bez wiedzy i zgody obecnego przedstawiciela ZUS. Wszelkie czynności polegające na usuwaniu jakichkolwiek usterek muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela ZUS. Wykonawca uzgadnia datę wykonywania konserwacji z przedstawicielami ZUS najpóźniej na tydzień przed planowaną datą przeglądu. Konserwacja wykonywana będzie w dni powszednie po godzinach pracy ZUS. ZUS zapewnia obecność swojego pracownika w czasie konserwacji. Konserwacja kończona jest sporządzeniem i podpisaniem protokołu z przeglądu z naniesieniem uwag i usterek. Dojazd. Wykonawca przewozi sprzęt przed i po naprawie we własnym zakresie. Za datę naprawy uważa się datę odebrania sprzętu od Wykonawcy lub datę przekazania zamiennika funkcjonalnego. Tryb zgłaszania usterki nie ulega zmianie. Koszty dojazdu przy nielimitowanej ilości wizyt koniecznych do prawidłowego zakończenia prac wg opisu przedmiotu zamówienia będą wliczone w cenę konserwacji i roboczogodziny naprawy, natomiast koszt części zamiennych będzie wyliczany w oparciu o obowiązujący w dniu naprawy cennik Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 171, poz.1058 z dn. 23.09.2008 r. ) tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt.1.1b składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605). 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że: a) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmującą naprawy i konserwacje co najmniej 300 urządzeń komputerowych o wartości rocznej usług co najmniej 75 000 zł brutto , których przedmiotem w całości lub w części było / jest : - prowadzenie serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego oraz konserwację obejmującą urządzenia następujących producentów : HP, OKI, SIEMENS, KYOCERA, LEXMARK, ACER, IBM, 3Com, ACTINA, OPTIMUS, SEIKOSHA, Brother, TALLY; - serwis techniczny oraz konserwację urządzeń typu cluster i terminali firmy IBM; b) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych c)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli do spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykazał osoby lub potencjał techniczny, którym będzie dysponował 1.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; na podstawie pozostałych wymaganych w pkt. 5 SIWZ dokumentów Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń, metodą - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ). 6.5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie napraw i konserwacji obejmujących co najmniej 300 urządzeń komputerowych o wartości rocznej usług co najmniej 75 000 zł brutto, których przedmiotem w całości lub w części było/jest: - prowadzenie serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego oraz konserwacja obejmującego urządzenia następujących producentów: HP, OKI, SIEMENS, KYOCERA, LEXMARK, ACER, IBM, 3Com, ACTINA, OPTIMUS, SEIKOSHA, Brother, TALLY; - serwis techniczny urządzeń typu cluster i terminali firmy IBM; - konserwacja sprzętu stosowanego przy teletransmisji typu cluster i terminali firmy IBM, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 2 do SIWZ) , 6.6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli do spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał osoby lub potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6.7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 6.3 składa odpowiedni dokument, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. z dn. 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Łączny koszt jednorazowych konserwacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu komputerowego i drukującego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu (OA-XVI.272.23.2015)
Dodano: 2015-07-23 - Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu komputerowego i drukującego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu (OA-XVI.272.19.2015)
Dodano: 2015-07-02 - Usługi naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowango w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych
Dodano: 2014-06-30 - Wykonywanie usług serwisowych optolinii i sprzętu komputerowego w Oddziałach ZUS Region 2
Dodano: 2013-09-11 - Przetarg nieograniczony na serwis sprzętu komputerowego i drukującego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu (znak sprawy: OA-XVI.272.27.2013)
Dodano: 2013-08-14 - Świadczenie usług naprawczych sprzętu komputerowego w O/ZUS w Jaśle i Rzeszowie
Dodano: 2012-06-04 - Świadczenie pogwarancyjnych usług naprawczych sprzętu komputerowego w O/ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2011-08-08 - Usługi naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych.
Dodano: 2011-06-10 - Świadczenie usług naprawczych sprzetu komputerowego w O ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2010-06-04 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie napraw sprzętu komputerowego w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie oraz Oddziałach Zamiejscowych w Tarnobrzegu, Krośnie i Przemyślu.
Dodano: 2009-03-26