Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 168
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6328116 , fax. 016 6328116
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
ul. Mickiewicza 168 168
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6328116, fax. 016 6328116
REGON: 00030666700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa pipet - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa pipet - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawa została wykonana należycie C. Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. D. Oświadczenie , że wszystkie oferowane przez wykonawcę wyroby medyczne (wymienione w załączniku nr 2) posiadają znak CE zgodnie z art. 5 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896), lub posiadają inny równoważny dokument zezwalający na dopuszczenie do obrotu i używania -złącznik nr 4 do siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2015-05-19 - dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa jednorazowa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2014-02-04 - Dostawa jednorazowa odczynników chemicznych
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa wyrobów laboratoryjnych - 2 pakiety
Dodano: 2013-06-26 - dostawa materiałów laboratoryjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2013-05-15 - Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb odczynników chemicznych, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do 31.12.2012 r.
Dodano: 2012-09-17 - Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
Dodano: 2012-09-06