Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące szaletów kontenerowych od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące szaletów kontenerowych od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie szaletów kontenerowych zlokalizowanych w rejonie: 1/ szalety 1 - oczkowe: - ul. Rejtana, - ul. Brydaka na oś. Baranówka, - parkingu przy ul. Mochnackiego, - parku Sybiraków, - parku na oś. Kmity przy placu zabaw dla dzieci, - parku im. Inwalidów Wojennych przy ul. Dominikańskiej, - parku na oś. Słocina przy ul. Paderewskiego, - Ogrodu Miejskiego im. Solidarności przy ul. Dąbrowskiego, - placu Wolności, - cmentarza na oś. Przybyszówka, - cmentarza Zwięczyca przy ul. Świętokrzyskiej - placu zabaw dla dzieci na ul. Zimowit, - rezerwatu na Lisiej Górze, - promenady wzdłuż rzeki Wisłok w kierunku Boguchwały za mostkiem. 2/ szalety 2 - oczkowe: - ul. Kochanowskiego, - ul. Ofiar Katynia, - ul. Broniewskiego, - cmentarza Pobitno, - cmentarza Wilkowyja wjazd od strony ul. Cienistej, - cmentarza Wilkowyja wjazd od strony ul. Polnej, - Parku Wypoczynku przy ul. Bulwarowej. W szczególności utrzymanie szaletów kontenerowych polegać będzie na: a/codziennym przeglądzie kabiny do godz. 8.00, b/codziennym myciu i dezynfekcji wewnętrznej części kabiny, c/codziennym uzupełnianiu papieru toaletowego, d/codziennym usuwaniu graffiti, e/usuwaniu na bieżąco usterek szaletu z zastrzeżeniem, że termin usunięcia najpoważniejszej usterki uniemożliwiającej korzystanie z toalety nie może być dłuższy niż 24 godziny - wykaz usterek uniemożliwiających korzystanie z toalety w załączniku do umowy. f/w ramach cotygodniowej obsługi szaletu na bieżąco, lecz nie rzadziej niż raz na tydzień w czwartek / jeżeli jest to dzień ustawowo wolny od pracy to obsługa winna zostać wykonana w następnym dniu roboczym / Wykonawca winien opróżnić zbiorniki na fekalia oraz napełniać zbiorniki płynem do toalet kontenerowych dezynfekującym i zapobiegającym przykrym zapachom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia 2)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedno zamówienie polegające na utrzymaniu szaletów kontenerowych w ilości co najmniej 10 sztuk przez okres min. 1 roku. Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach