Przetargi.pl
Usługi naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8621266 , fax. 017 8622526
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8621266, fax. 017 8622526
    REGON: 01251326200299
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym KRUS w Rzeszowie oraz w 17 podległych Placówkach Terenowych. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.21.00-6, 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5. 3. W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: a) wykonywanie okresowej konserwacji eksploatowanego sprzętu zgodnie z wykazem określonym w Załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ, b) wykonywanie na wniosek Zamawiającego pogwarancyjnych napraw sprzętu zgodnie z wykazem określonym w Załącznikach Nr 6a i 6b do SIWZ, c) dostawa części zamiennych do napraw, d) zabezpieczenie bez odrębnego wynagrodzenia z tego tytułu na czas naprawy sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno - eksploatacyjnych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w ust. 6 litera f), e) bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny ( hotline ) od poniedziałku do piątku w godz. 7: 00 - 15: 00 w zakresie : - przedmiotu umowy, - pomocy w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, okablowaniem, infrastrukturą itp., - konsultacji związanych z modernizacją istniejącego sprzętu oraz zakupem nowego, f) wykonywanie w ramach wynagrodzenia umownego ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego w celu określenia przydatności do dalszego użytkowania. 4. W zakres usługi konserwacji sprzętu komputerowego wchodzą następujące czynności: a) usługa konserwacji sprzętu komputerowego będzie dokonywana w miejscu zainstalowania sprzętu: 6 razy w okresie trwania umowy (co ok. 6 m-cy) dla sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 6a, oraz 3 razy w okresie trwania umowy (co ok. 12 m-cy ) dla sprzętu wymienionego w Załączniku Nr 6b - w godzinach pracy Zamawiającego, w obecności użytkownika sprzętu, a w przypadku jego nieobecności, w obecności osoby wyznaczonej przez przełożonego w uzgodnionych z Zamawiającym terminach, b) Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania przeglądu w trakcie trwania umowy, c) konserwacja sprzętu nie powinna powodować przestojów w pracy Oddziału oraz Placówek Terenowych, d) Wykonawca w ramach kosztów konserwacji zobowiąże się do naprawy elementów uszkodzonych o wartości usługi nie przekraczającej 50,00 zł brutto na Oddział/Placówkę Terenową, przy każdorazowej konserwacji, e) Wykonawca zgłasza Zamawiającemu wszelkie ewentualne uszkodzenia oraz nieprawidłowości w działaniu sprzętu wykryte w trakcie wykonywania czynności konserwacyjnych, f) Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do sporządzania w ramach wynagrodzenia umownego, pisemnych ocen technicznych co do zasadności dalszej eksploatacji sprzętu, mając na uwadze stopień zużycia i stopień nowoczesności, g) konserwacja sprzętu objętego gwarancją jest wykonywana w zakresie nie powodującym jej utraty. W przypadku gdyby konserwacja spowodowała utratę gwarancji producenta, Wykonawca będzie zobowiązany przejąć obowiązki wynikające z gwarancji producenta na to urządzenie, h) przed przystąpieniem do wykonywania usług konserwacji, Wykonawca otrzyma wykaz sprzętu objętego gwarancją, i) Wykonawca na własny koszt zapewni środki, materiały i urządzenia konieczne do przeprowadzania konserwacji. 5. Szczegółowa specyfikacja czynności konserwacyjnych zawarta jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 6. Zakres napraw awaryjnych sprzętu komputerowego obejmuje: a) wykonywanie napraw sprzętu, w skład których wchodzi: - lokalizacja uszkodzenia, - naprawa uszkodzonego sprzętu, wraz z wymianą uszkodzonych części i podzespołów, - poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych przyczynach awarii, - przedstawienie kosztorysu naprawy i uzyskanie jego akceptacji przez Zamawiającego. Zaakceptowany kosztorys naprawy będzie podstawą do wykonania usługi naprawy, - sporządzenie w ramach wynagrodzenia umownego pisemnych ocen technicznych co do zasadności dokonania naprawy oraz dalszej eksploatacji mając na uwadze koszty naprawy, stopień zużycia i stopień nowoczesności. b) naprawa sprzętu wykonywana będzie na zlecenie Zamawiającego przekazane drogą faksową, mailową lub telefoniczną, c) naprawa sprzętu zakwalifikowanego do naprawy pilnej (z grupy I, o której mowa pod lit. f) wykonywana będzie w miejscu jego użytkowania, sprzęt zakwalifikowany do naprawy zwykłej (z grupy II, o której mowa pod lit. f) odbierany i dostarczany będzie przez Wykonawcę na własny koszt z siedziby OR KRUS w Rzeszowie, PT w Jaśle lub PT w Przeworsku, d) przekazanie sprzętu odbywać się będzie protokołem przekazania z opisem uszkodzenia, e) dopuszcza się naprawę, odbiór lub dostarczenie sprzętu (z grupy II, o której mowa pod lit. f) w miejscu jego użytkowania, f) czas napraw dla poszczególnych grup sprzętu wynosi : - grupa I - naprawy pilne dotyczące serwerów, węzłów sieci ETHERNET, osprzętu sieciowego, zasilania i UPS serwera - nie dłużej niż 12 godzin, - grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu - nie dłużej niż 72 godziny, g) czas napraw liczony jest od momentu zgłoszenia awarii Wykonawcy w dni robocze od 7:30 do 15:30, dla zgłoszeń w innych godzinach czas liczony jest od godziny 7:30 najbliższego dnia roboczego Zamawiającego, do uruchomienia sprzętu po awarii lub uruchomienia sprzętu zastępczego, h) w przypadku kiedy naprawa sprzętu przedłuży się ponad okres określony w ust. 6 litera f), Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia dostarczy i uruchomi sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt naprawiany, i) do terminu naprawy nie wlicza się czasu od momentu przekazania Zamawiającemu kosztorysu naprawy, o którym mowa w ust. 6 litera k) do momentu jego akceptacji przez Zamawiającego, j) każda naprawa w ramach wynagrodzenia kosztorysowego obejmuje również wykonanie czynności konserwacyjnych naprawianego sprzętu, k) przed dokonaniem naprawy sprzętu Wykonawca przedstawi kosztorys naprawy, który po akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do realizacji usługi naprawy, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy sprzętu, jeżeli uzna że zaproponowany koszt części zamiennych zawartych w kosztorysie naprawy jest wyższy od ich przeciętnych cen rynkowych lub kiedy z oceny technicznej sporządzonej przez Wykonawcę będzie wynikało brak zasadności dokonania naprawy i dalszej eksploatacji. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe. 7. Dyski twarde oraz inne nośniki danych zarówno objęte gwarancją, jak i po okresie gwarancyjnym, w wypadku uszkodzenia pozostają w siedzibie Zamawiającego i są jego własnością. Sprzęt przekazywany do naprawy pozbawiony będzie na czas naprawy nośników danych. 8. Sieć uznaje się po naprawie za sprawną, jeżeli wykonane i uzgodnione z użytkownikiem w formie notatki służbowej testy, dają wynik pozytywny oraz system operacyjny Windows Serwer oraz telefony VoIP pracują poprawnie, tj. możliwe jest wykonanie wszystkich przewidzianych dla nich funkcji. 9. O każdej zmianie adresu do doręczeń, numeru faksu, telefonu, adresu e-mail, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku zaniechania tego obowiązku, zgłoszenie awarii sprzętu lub błędów w funkcjonowaniu sieci dokonane pod dotychczasowy adres, numer telefonu, faksu czy adres e-mail, uznaje się za skuteczne. 10. Zmiana ilości sprzętu (+/- 10%), która wystąpiłaby w związku z zakupem nowego lub likwidacją zużytego sprzętu nie będzie stanowić zmian umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto jednej roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach