Przetargi.pl
Wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii stolarsko-ciesielskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność GM Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział Nr 2 Pl. Zwycięstwa 4

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (059) 842 82 93 , fax. (059) 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii stolarsko-ciesielskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność GM Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział Nr 2 Pl. Zwycięstwa 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących 100% własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w lokalach Gminy Miejskiej Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon administracji Oddział nr 2 PGM przy Pl. Zwycięstwa 4. 1.1. Zakres podstawowych robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ Zakres rzeczowy, wartość szacunkową oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 3000 PLN Część nr 2 - 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz.1808 z póżn. zm.) 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) w przypadku składania oferty na jedną część (część nr 1 lub część nr 2) - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (wykonane w ramach jednej umowy) polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. mające w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł z VAT, b) w przypadku składania oferty na dwie części (część nr 1 i część nr 2) - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. mające w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł z VAT lub co najmniej dwa. zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj. mające w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich każde o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł z VAT 3) dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj: a) stolarnią wraz z niezbędnymi maszynami koniecznymi do wykonywania robót stolarskich, b) co najmniej 1 cykliniarką do cyklinowania podłóg, c) co najmniej jednym zestawem elektronarzędzi akumulatorowych lub zasilanych napięciem 230V takich jak: - przenośna pilarka tarczowa, - wiertarka , - strug elektryczny, - szlifierka taśmowa 4) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponuje minimum 2 osobami (licząć odrębnie na każdą część zamówienia) posiadającą kwalifikacje w zawodzie stolarz , 5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł licząc odrębnie na każdą część zamówienia, a) zaoferuje termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni od daty złożenia faktury, 1.1. Warunki o których mowa w pkt. 1 p.pkt, 1 i p.pkt 5a muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe warunki i wymagania mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Niespełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty oświadczeń i dokumentów w postaci: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. . 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w rozdz. VI. pkt 2 p.pkt b-c składa dokumenty zgodne z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. b) dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa w p.pkt a) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt c, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824 - wymagany jest oryginał dokumentu ). 6. Informację na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć dla podwykonawców - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ - jeżeli przewiduje się udział podwykonawców. 7. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa (potwierdzenie notarialne) lub pełnomocnictwo w oryginale. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty zakupu materiałów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach