Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2010-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót budowlanych - remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej lokali będących własnością Gminy Kobierzyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlanych - remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej lokali będących własnością Gminy Kobierzyce 2.Zamówienie obejmuje: 2.1. Wykonawstwo robót budowlanych -remontowych w branżach: - ogólnobudowlanej - instalacyjno- sanitarnej - elektrycznej. Zamówienie obejmować będzie wykonawstwo drobnych robót ogólnobudowlanych, doraźnych remontów lokali będących własnością Gminy Kobierzyce. W ramach zamówienia wykonywane będą ponadto przyłącza energetyczne i wewnętrzne urządzenia odbiorcze na obiektach typu: boiska, place zabaw, obiekty rekreacyjne. Zamawiający informuje, że zlecanie poszczególnych robót poprzedzone będzie sporządzaniem protokołów typowania robót na bazie których Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy, uwzględniając wskaźniki z oferty przetargowej. Kosztorys ten winien być wstępnie zweryfikowany przez odpowiedniego dla poszczególnych branż inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. 2.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również obsługa tzw. awaryjna. Awaria traktowana będzie jako niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie (wydarzenie), które powoduje lub może (jest w stanie) spowodować obrażenia u ludzi lub uszkodzenia budynków, zakładów, materiałów lub zniszczeń środowiska. Roboty ogólnobudowlane awaryjne zgłaszane będą telefonicznie poprzez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić 24 h/d pogotowie techniczne dla każdej z branż będącej przedmiotem zamówienia poprzez uruchomiony w tym czasie telefon alarmowy. Roboty awaryjne zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez inspektora nadzoru. W tym przypadku nie jest wymagany kosztorys ofertowy. 2.3. Złożona w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Oferta Wykonawcy (z cenową r-g oraz podanymi przez Zamawiającego wskaźnikami cenotwórczymi) jest dla niego wiążąca na potrzeby przygotowania przez Wykonawcę kosztorysu realizacji danego zadania i kosztorysu powykonawczego. Materiały i sprzęt - pod względem przyjętych do kosztorysów wartości muszą odnosić się do średnich cen wg Sekocenbudu i nie mogą ich przekraczać, chyba że za zgodą Zamawiającego zostaną dopuszczone materiały o parametrach ponadnormatywnych lub niestandardowych. W takiej sytuacji Wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego na zakup tych materiałów i dołączy do kosztorysu realizacji danego zadania ofertę danego producenta lub dostawcy zaś do protokołu odbioru danego zlecenia dołączy zgodną za taką ofertą fakturę zakupu. 2.4. W gestii wykonawcy będzie wykonanie wszystkich odbiorów (np. kominiarskich) i badań (np. sanepidu) niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu a będących usługami innych firm lub osób . Dla potwierdzenia rozliczenia powyższych Zamawiający wymaga dołączenia do protokołu odbioru kopii faktur. 3. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie umową o wartości zamówienia podstawowego do kwoty brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1.400.000 zł Zamawiający każdorazowo zleci pisemnie Wykonawcy zakres prac do wykonania. Ostateczna ilość robót wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zlecenia robót na kwotę mniejszą niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w przypadku, gdy umowa ulegnie zakończeniu przed wyczerpaniem pełnej kwoty przewidzianej na sfinansowanie zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielania podobnych zamówień innym Wykonawcom wybranym zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, jeśli roboty te będą częścią danej inwestycji; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 21.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22