Przetargi.pl
Wykonywanie robót budowlano- remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej obiektów będących własnością Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót budowlano- remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej obiektów będących własnością Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót budowlano- remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej obiektów będących własnością Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017. 2. Zamówienie obejmuje: Wykonawstwo robót budowlanych, remontowych, renowacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno- sanitarnej, elektrycznej. 3. Zamówienie obejmować będzie głównie wykonawstwo robót ogólnobudowlanych, doraźnych remontów i modernizacji obiektów będących własnością Gminy Kobierzyce. W ramach zamówienia wykonywane będą ponadto przyłącza energetyczne i wewnętrzne urządzenia odbiorcze na obiektach typu: boiska, place zabaw, obiekty rekreacyjne. 4. Zamawiający informuje, że zlecanie poszczególnych robót poprzedzone będzie sporządzaniem opisu i zakresu prac do wykonania na bazie których Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy, uwzględniając ceny z oferty przetargowej. Kosztorys ten winien być wstępnie zweryfikowany przez odpowiedniego dla poszczególnych branż inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. 5. Złożona w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Oferta Wykonawcy (z cenową r-g oraz podanymi przez Zamawiającego wskaźnikami cenotwórczymi) jest dla niego wiążąca na potrzeby przygotowania przez Wykonawcę kosztorysu wstępnego realizacji danego zadania i kosztorysu powykonawczego. Materiały i sprzęt - pod względem przyjętych do kosztorysów wartości muszą odnosić się do średnich cen wg Sekocenbudu i nie mogą ich przekraczać, chyba że za zgodą Zamawiającego zostaną dopuszczone materiały o parametrach ponadnormatywnych lub niestandardowych. W takiej sytuacji Wykonawca uzyska zgodę Zamawiającego na zakup tych materiałów i dołączy do kosztorysu realizacji danego zadania ofertę danego producenta lub dostawcy zaś do protokołu odbioru danego zlecenia dołączy zgodną z taką ofertą, fakturę zakupu. 6. W gestii wykonawcy będzie wykonanie wszystkich odbiorów (np. kominiarskich) i badań (np. sanepidu) niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu a będących usługami innych firm lub osób. Dla potwierdzenia rozliczenia powyższych Zamawiający wymaga dołączenia do protokołu odbioru kopii faktur. 7. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również obsługa tzw. awaryjna. Awaria traktowana będzie jako niespodziewane (nieplanowane), nagłe zdarzenie, które powoduje lub może spowodować obrażenia u ludzi lub uszkodzenia budynków, zakładów, materiałów lub zniszczeń środowiska. 8. Roboty ogólnobudowlane awaryjne zgłaszane będą telefonicznie poprzez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić 24 h/d pogotowie techniczne dla każdej z branż będącej przedmiotem zamówienia poprzez uruchomiony w tym czasie telefon alarmowy. 9. Roboty awaryjne zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez inspektora nadzoru. W trybie awarii Wykonawca wykona tylko niezbędne prace mające na celu zabezpieczenie przed skutkami awarii, wszelkie dalsze prace realizowane będą w trybie zwykłym. W tym przypadku nie jest wymagany kosztorys ofertowy, weryfikacja kosztorysu i rozliczenie nastąpi po otrzymaniu zlecenia w oparciu o sporządzony kosztorys powykonawczy. 10. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia będzie umową o wartości zamówienia podstawowego do kwoty brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający każdorazowo zleci pisemnie Wykonawcy zakres prac do wykonania. Ostateczna ilość robót wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 11. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zlecenia robót na kwotę mniejszą niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia w przypadku, gdy umowa ulegnie zakończeniu przed wyczerpaniem pełnej kwoty przewidzianej na sfinansowanie zamówienia, umowa nie stanowi zobowiązania udzielenia przez Zamawiającego zamówienia o określonej w niej wartości. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielania podobnych zamówień innym Wykonawcom wybranym zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych. 13. Na żądanie Zamawiającego na budowie jest wymagana obecność osoby z uprawnieniami budowlanymi ( branżowo zgodne ze specyfiką zamówienia) z ramienia Wykonawcy. 14. Przykładowe rodzaje realizacji wchodzące w zakres zamówienia : - montaż ogrodzenia panelowego ze słupkami, furtkami, bramami - usuwanie usterek pogwarancyjnych w świetlicach - prace remontowe polegające na wymianie pojedynczych dachówek i płytek ceramicznych, usunięcie pęknięć ścian konstrukcyjnych i działowych, usuwanie uszkodzeń posadzek, usuwanie odspojenia sufitów podwieszanych na styku ze ścianą, drobne prace instalacyjne, usuniecie przyczyny powodującej przecieki z dachów itp. -remonty lokali socjalnych wraz z remontem piwnic -naprawa dachów polegająca na przełożeniu dachówki lub na wymianie, wymiana obróbek blacharskich , naprawa kominów , naprawy instalacji odgromowych w obiektach będących własnością Gminy Kobierzyce najczęściej w obiektach socjalnych ( komunalnych) -remonty ogrodzeń , montaż nowych ogrodzeń lub ich części -naprawy elewacji bądź wykonanie nowych elewacji w budynkach socjalnych -remonty sanitariatów lub kotłowni wraz z instalacją grzewczą ( np. wymiana pieców ) w budynkach socjalnych Prace jakie będą zlecane w ramach umowy obejmują różne drobne lub większe remonty zniszczonej substancji mieszkaniowej i budynków użyteczności publicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00zł słownie: dwanaście tysięcy złotych na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium,może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną za zgodność kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, albo Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację nazwę przetargu. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Kobierzyce nr: 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek , ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego kasa UG Kobierzyce pok. 22, a kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji min.48 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach