Przetargi.pl
Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych i instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych i instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych i instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. 2. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego zawartymi w: - Opisie przedmiotu zamówienia, - STWiOR, - Przedmiarze robót, oraz - Projekcie umowy. Zadanie nr 2 - przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót instalacji elektrycznych oraz usuwania awarii w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zaleceniami Zamawiającego zawartymi w: - Opisie przedmiotu zamówienia, - STWiOR, - Przedmiarze robót, oraz - Projekcie umowy. 3. Na roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym, po zakończeniu odbioru robót. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 17 ust. 1a ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Dz.U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.) - w odniesieniu do Zadania nr 1 i Zadania nr 2 (stosowne oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym). 5. Wybrany Wykonawca w dniu protokolarnego wprowadzenia na budowę, zobowiązany jest do przedłożenia listy osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy na terenie Urzędu. Powyższa lista powinna zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, b) 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2, c) 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty na oba zadania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach