Przetargi.pl
Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.)

Gmina Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 872-22-63 , fax. (074) 872-50-83
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Ruda
    ul. Niepodległości 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 872-22-63, fax. (074) 872-50-83
    REGON: 00053658000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian decyzji zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.) Projekty decyzji w wersji papierowej oraz elektronicznej muszą zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną w czytelnej formie umożliwiającej wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokołem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. Każdy sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy musi zawierać, co najmniej: a) część tekstową wraz z dokładną analizą, b) załącznik graficzny do decyzji, c) załącznik graficzny do analizy, d) opcjonalnie dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji lub zmian decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD, DVD lub pendrive. Część tekstowa w formacie plików o rozszerzeniu: odt lub doc lub txt. Część graficzna o rozszerzeniu: pdf lub gif lub JPG. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku wniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji lub sąd administracyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do sporządzonych projektów decyzji. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie szczegółowy zakres prac. Do zadań wykonawcy należy również pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Ruda w godzinach pracy urzędu, przez co najmniej dwie godziny w tygodniu celem: wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazywanymi wnioskami, usuwania błędów, które mogą zostać poprawione w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzania takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach