Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie oznakowania pionowego i poziomego ulic oraz tablic informacyjnych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich naprawą i konserwacją, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno lub Miasto Kutno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonywanie oraz instalowanie: znaków drogowych pionowych i słupków do ich mocowania, tablic oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - demontaż i ewentualna naprawa uszkodzonych znaków drogowych pionowych i poziomych, słupków, tablic oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - konserwacja znaków, tablic i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - oznakowanie występujących awarii w pasie drogowym oraz objazdów, - malowanie oznakowania poziomego ulic o nawierzchni bitumicznej, betonowej lub z kostki. 2. Wytyczne dotyczące wykonania znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określa Załącznik Nr 1 do siwz. 3. Wykaz dróg gminnych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Kutno oraz wykaz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Miasto Kutno objętych zamówieniem publicznym zawiera Załącznik Nr 2 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) doświadczenie: wykażą, że wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości minimum 200 000 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych) oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane (są wykonywane) należycie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udział u w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców, stosując formułę spełnia- nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1) ogłoszenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 6 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 5. wykaz wykonanych (wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 2.1) ogłoszenia), z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik Nr 7 do siwz Doświadczenie Wykonawcy); 6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Wykonawcy zagraniczni: 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9. ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 9. Dokument, o którym mowa w pkt 7. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. i 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
Dodano: 2015-12-29 - WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W 2015 ROKU - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2015-04-30 - WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W 2015 ROKU
Dodano: 2015-03-02 - Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2015-02-16 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2014-09-10 - dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa oznakowania pionowego i konserwacja oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa do sidziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczenstwa ruchu
Dodano: 2013-02-19