Przetargi.pl
WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-2.2016

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-2.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ w WYSZKOWIE, DEZ.P.341.ZP-2.2016, wymienionego w załącznikach nr 1.1-1.131 do SIWZ - Szczegółowa Oferta Cenowa dla Zadań nr 1 do nr 131. W szczególności obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego zainstalowanego w SPZZOZ w Wyszkowie poprzez podejmowanie wszelkich działań niezbędnych dla zapewnienia pełnej funkcjonalności sprzętu, utrzymania w ciągłej sprawności technicznej tj. w stanie zgodnym z przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami prawa. 2. Pod pojęciem -przegląd techniczny- zwany również przeglądem, rozumie się wykonanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności do Paszportu urządzenia oraz wypisaniem Karty Pracy lub wystawieniem Protokołu Serwisowego. 3. Zakres wykonywanego przeglądu oraz termin jego wykonania musi być zgodny z zaleceniami producenta danego urządzenia oraz obowiązującymi przepisami prawa. 4. Usługi wykonywania przeglądu technicznego będą realizowane na podstawie uzgodnionego i podpisanego przez Strony harmonogramu, który przedłoży Wykonawca Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, harmonogram będzie stanowić załącznik do umowy. Wykonawca uzgodni harmonogram z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych SPZZOZ w Wyszkowie. 5. W przypadku likwidacji lub wycofania sprzętu medycznego przez Zamawiającego, lub wystawienia przez Wykonawcę orzeczenia technicznego o konieczności wycofania sprzętu z eksploatacji, Strony podpiszą skorygowany harmonogram. Korekta harmonogramu nie wymaga aneksu do umowy. 6. Wykonawca będzie świadczył usługi przeglądu, naprawy i diagnozy przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolno- pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia, zgodnie z obowiązującym prawem. W przypadku konieczności wykonania przeglądu, naprawy, pomiarów, czy innych czynności poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszelkie koszty, łącznie z kosztem transportu bądź wysyłki sprzętu medycznego do miejsca wykonania usługi i powrotem do siedziby Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu transportu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentację wykonanych przeglądów zawierającą w szczególności nazwę aparatu, typ, numer fabryczny,seryjny oraz daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi dotyczące aparatury medycznej i dostarczyć Zamawiającemu. 8. W przypadku stwierdzenia, iż aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do odłączenia od zasilania, umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np.:u r z ą d z e n i e n i e s p r a w n e, urządzenie przeznaczone do naprawy oraz przekaże przedstawicielom Zamawiającego, niezbędne informacje dotyczące jego naprawy. Jeżeli aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić niezwłocznie Orzeczenie Techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do wycofania środka trwałego z eksploatacji. 9. Pod pojęciem -naprawy-należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia, w tym wymianę uszkodzonych lub zużytych części. Naprawa powinna zostać wykonana w terminie (liczonym od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta): a) nie dłuższym niż 72 godzin w przypadku braku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta; b) do 7 dni roboczych od dnia dokonania akceptacji przez Zamawiającego, w przypadku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta. 10. Wykonawca gwarantuje prawidłowe wykonanie wszystkich robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, w tym: Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 876; Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych - Dz. U. z 2013 r., poz. 492.; Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - Dz. U. Nr 89 poz. 828.; Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - Dz.U. Nr 109, poz. 719 (z późn. zm.). 11. Wykonawca oświadcza, że dysponuje i będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osobami posiadającymi wszystkie wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia oraz aktualne badania lekarskie, dopuszczające do pracy w placówkach leczniczych, zgodnie z charakterystyką wykonywanej pracy. 12. Wykonawca przy czynnościach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązuje się postępować z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wszystkie prace będą przeprowadzone w sposób nie zakłócający bieżącego funkcjonowania SPZZOZ w Wyszkowie. 13. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu medycznego objętego przedmiotem zamówienia w celu wykonania czynności serwisowych- przeglądów, napraw itp. przez Wykonawcę. 14. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia, urządzenia i środki ochrony osobistej niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni własnym pracownikom zgodną z przepisami, odzież roboczą i ochronną , a także identyfikatory osobiste z logo firmy - w czasie wszystkich prac realizowanych w siedzibie Zamawiającego 15. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu medycznego przez serwis posiadający potwierdzoną aktualną autoryzację producenta (upoważnienie do świadczenia usług serwisowych - kopię autoryzacji Wykonawca załącza do oferty przetargowej), zgodnie z zaleceniami producenta oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami; z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. Osoby realizujące usługę serwisową muszą posiadać udokumentowane kwalifikacje (przeszkolenie producenta) przedkładane na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca zapewni: a). utrzymanie w dni robocze, gotowości serwisowej w godzinach 08:00 do 16:00: z zastrzeżeniem, że zgłoszenie fax lub i e-mil muszą być przyjmowane całodobowo. b). niezwłoczne stawienia się w miejscu awarii i rozpoczęcie czynności naprawczych, w SPZZOZ w Wyszkowie pracownika uprawnionego do usunięcia zgłoszonej usterki, w czasie do 48 godzin, w dni robocze, od momentu zgłoszenia przekazanego Wykonawcy telefonicznie, e-mail, lub fax. c) Zamawiający może wezwać w każdym czasie przedstawiciela Wykonawcy odpowiedzialnego za nadzór na spotkanie w SPZZOZ w Wyszkowie, lub wskazanym miejscu na terenie Wyszkowa, dla omówienia realizacji umowy. W takim przypadku pracownik nadzoru Wykonawcy przybędzie w wyznaczonym lub uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 48 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. d) Wykonawca zagwarantuje i udostępni telefoniczny kontakt, z osobą odpowiedzialną za nadzór w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze oraz fax. i lub e-mail przez 24 h na dobę. 17. Czynności serwisowe zostaną udokumentowana wpisem do Paszportu urządzenia oraz Kartą pracy lub Raportem serwisowym. Wykonawca zobowiązany jest, na każde żądanie Zamawiającego, do wydania (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) odpowiedniego pisemnego Orzeczenia Technicznego o stanie technicznym sprzętu medycznego i jego przydatności do dalszej eksploatacji oraz w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji ze względu na stan techniczny. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz zmian parametrów aparatury, chyba, że wynika to z zakresu przeglądu lub Wykonawca ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizację oprogramowania. 20. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy lub wymiany części na nowe-oryginalne Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych, (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy) wraz z określeniem ich cen oraz przewidywanym kosztem wykonania naprawy. Kosztorys Wykonawca przedkłada niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów i innych warunków oferty, nie pozostających w sprzeczności z zapisami niniejszej umowy, przez Zamawiającego. 21. W przypadku nie zaakceptowania kosztów naprawy Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia naprawy innemu Wykonawcy. 22. W przypadku określonym w ust. 12. czas 7 dni roboczych na wykonanie naprawy liczony jest od momentu otrzymania akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza naprawę dłuższą niż 7 dni roboczych, jeśli Wykonawca, przed upływem powyższego terminu, dostarczy Zamawiającemu, na swój koszt, zastępczy sprzęt medyczny o parametrach nie gorszych niż urządzenie Zamawiającego - powyższe uregulowanie w zakresie urządzenia zastępczego dotyczą następujących urządzeń: Kardiomonitory, Aparaty do znieczuleń, Defibrylatory, Respiratory, Aparaty USG i Aparaty EKG. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, może odstąpić od wymogu dostarczenia zastępczego sprzętu medycznego. 23. Wykonawca będzie wykonywał usługę w godzinach ustalonych z Zamawiającym - preferowane godziny 8:00-15:00 w dni robocze. 24. Raporty serwisowe - karty pracy z napraw i przeglądów aparatury i sprzętu medycznego, na których powinno znajdować się potwierdzenie wykonanej usługi potwierdzają przedstawiciele komórek organizacyjnych użytkownika aparatury i sprzętu medycznego: Ordynator, Kierownik, Technik, Pielęgniarka Oddziałowa lub inny upoważniony pracownik, a w wyjątkowych przypadkach wskazane osoby z Działu Technicznego i Zamówień Publicznych. 25. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców głównej części zamówienia tj. WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Dopuszczalne jest podwykonawstwo w następującym zakresie: a) naprawy specjalistyczne, które muszą być realizowane w serwisach producentów, b) pomiary i badania wymagane dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach