Przetargi.pl
Wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich) budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich) budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich), zwanych dalej: „kontrolą” lub „przeglądem” budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacjach: 1) ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź (teren wpisany do rejestru zabytków) – przeglądy przypadające w okresie realizacji zamówienia: a) przegląd pięcioletni – 2022 r.; b) przegląd jednoroczny – 2020 r., 2021 r. 2) ul. Milionowa 12B, 93-113 Łódź – przeglądy przypadające w okresie realizacji zamówienia: a) przegląd pięcioletni – 2022 r.; b) przegląd jednoroczny – 2020 r., 2021 r. 3) ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź – przeglądy przypadające w okresie realizacji zamówienia: a) przegląd jednoroczny – 2020 r., 2021 r. i 2022 r. 4) ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź – przeglądy przypadające w okresie realizacji zamówienia: a) przegląd pięcioletni – 2022 r. b) przegląd jednoroczny – 2020 r., 2021 r. 2. W zakres usług będących przedmiotem niniejszego postepowania wchodzi wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi w lokalizacjach określonych w pkt 1, zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), zwanej dalej: „ustawa Prawo budowlane” oraz § 4, 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 nr 74 poz. 836 ze zm.) 3. W ramach okresowych przeglądów jednorocznych, Zamawiający wymaga: 1) sprawdzenia elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów (np. wszystkie elementy zewnętrzne budynków - elewacje, dach ze wszystkimi elementami, tarasy, balkony, schody, posadzki); 2) sprawdzenia stanu widocznych elementów konstrukcji mogących ulec; np.: ugięciu, zarysowaniu; 3) sprawdzenia stanu technicznego instalacji służących odprowadzeniu ścieków bytowych, elementów odwodnienia budynku (kanalizacji deszczowej), przejść przyłączy przez ściany budynków; 4) kontroli ochrony elektrycznej pomieszczeń mokrych; 5) kontroli działania głównych wyłączników prądu; 6) pomiaru natężenia światła ciągów ewakuacyjnych; 7) kontroli przewodów kominowych; 8) kontroli instalacji gazowej (ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź); 9) sporządzenia protokołu i opracowania zaleceń i wniosków. Zamawiający określił szacowaną ilość pomiarów do przeglądów okresowych jednorocznych na podstawie pomiarów przeprowadzonych w 2019 r. (wg zał. nr 6 do SIWZ). 4. W ramach okresowych przeglądów pięcioletnich, Zamawiający wymaga: 1) przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych jako całości; 2) sprawdzenia przydatności do użytkowania obiektów budowlanych; 3) sprawdzenia estetyki obiektów budowlanych i jego otoczenia; 4) sporządzenia protokołu i opracowania zaleceń i wniosków; 5) przeprowadzenia kontroli, badań i pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochronnej, obejmującej: a) sprawdzenia obwodów elektrycznych, tj.: ● określenia obwodów, ● oględzin instalacji, ● sprawdzenia stanu połączeń, ● wykonania pomiaru rezystencji izolacji pomiędzy przewodami roboczymi oraz przewodami roboczymi a ziemią wraz z odłączeniem odbiorników, ● podłączenia odbiorników, ● opracowania zaleceń i wniosków dotyczących sprawdzonych obwodów elektrycznych, sprawdzenia prawidłowości doboru zabezpieczeń w stosunku do przekroju linii, opisania obwodów (w miejscach, gdzie występują braki opisów); b) sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwporażeniowej prądem elektrycznym, tj.: ● oględzin dostępnych części instalacji, ● wykonania pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (w tym parametrów wyłączników różnicowoprądowych), ● sprawdzenia ciągłości przewodów ochronnych; c) sprawdzenia instalacji odgromowej, tj.: ● oględzin dostępnych części instalacji, ● sprawdzenia połączeń wraz z zabezpieczeniem przed korozją dostępnych części instalacji; 6) przeprowadzenia kontroli działania głównych wyłączników prądu; 7) pomiaru natężenia światła ciągów ewakuacyjnych; 8) sporządzenia protokołu i opracowania zaleceń i wniosków. Zamawiający określił szacowaną ilość pomiarów do przeglądów okresowych pięcioletnich na podstawie pomiarów przeprowadzonych w 2017 r. (wg zał. nr 7 do SIWZ). 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania obowiązkowych przeglądów instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 6. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie; 2) należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia. W związku z zaleceniem dokonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o załączenie do oferty oświadczenia dotyczącego odpowiednio dokonania / nie dokonania wizji lokalnej (wg zał. nr 3 do SIWZ). Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie, z p. Jackiem Denuszkiem lub p. Łukaszem Gołębiowskim - tel. (42) 676-18-00 lub (42) 672-19-94.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 1 500,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią:1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ);2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 8 do SIWZ);3) oświadczenie Wykonawcy dot. wizji lokalnej (wg zał. nr 3 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach