Przetargi.pl
Remont dachu i głowic kominowych na budynku mieszkalnym położonym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i głowic kominowych na budynku mieszkalnym położonym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu budynku mieszkalnego usytuowanego na terenie nieruchomości przy ulicy Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach obejmuje wykonanie: 1. Robót murarskich – przemurowanie i otynkowanie głowic kominowych wykonanie tynków kominów w przestrzeni poddasza i strychu oraz otynkowanie części ściany północnej w pasach kominów 2. Robót ciesielsko/stolarskich – rozbiórka lukarn (10 szt.), wzmocnienie konstrukcji dachu zgodnie z projektem, częściowa wymiana odeskowania dachu. 3. Robót blacharsko/dekarskich – wymiana obróbek blacharskich (okapy, wiatrownice, wywiewki z pionów kanalizacyjnych, rynny, rury spustowe, obróbki kominów, itp.), wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej. 4. Przewidywany zakres robót: a) przemurowanie głowic kominowych 7 szt. - 1.24 m3 b) wykonanie tynków kominów 48,18 m2 c) demontaż i montaż nowych obróbek blach. 54,54 m2 d) demontaż i montaż nowych rur 49,0 mb. e) demontaż i montaż nowych rynien 58,0 mb. f) rozbiórka lukarn 471,60 m2 g) rozbiórka elementów konstrukcji dachu 94,32 m2 h) uzupełnienie odeskowania dachu 26,0 m2 i) naprawa i wzmocnienie konstrukcji dachu 64,0 mb. + 0,56 m3 krokwi j) rozbiórka starej papy 141,48 m2 k) krycie dachu papą termozgrzewalną 464,0 m2 5. Szczegółowy zakres określają załączone do niniejszej SIWZ: a) dokumentacja projektowa, b) szkicowy rysunek podłączeń do przewodów kominowych, c) przedmiar robót, przy czym podany w nim zakres robót jest zakresem wymaganym do wykonania; natomiast podane w nich podstawy wyceny są informacyjne i wycena robót dokładnie wg tych podstaw nie jest obowiązująca dla wykonawców d) Wykaz robót tymczasowych i towarzyszących e) Zdjęcia budynku 6. Wymagania dotyczące jakości wykonania robót określają załączone do niniejszej SIWZ: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b) Parametry niektórych materiałów budowlanych 7. Opis budynku został zamieszczony w dokumentacji projektowej, ogólnej charakterystyce obiektu, będącej częścią Przedmiaru robót oraz na zdjęciach budynku. 8. Wymagania dotyczące zagospodarowania materiałów z rozbiórki zostały określone w § 9 wzoru umowy stanowiącej część III SIWZ. 9. Termin wykonania zamówienia – do dnia 30.09.2020 r. Wymienione zakresy robót i użyte do ich wykonania materiały nie zmienią wystroju plastycznego przestrzeni publicznej wokół nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego; pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument), na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania oraz, jeżeli wystąpi przynależność, można dołączyć do informacji dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli faktycznie powiązania te nie skutkują zakłóceniem konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach