Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
- Data zamieszczenia: 2020-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
ul. Milionowa 14
93-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
REGON: 47223718500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jonscher.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej „przeglądem, konserwacją): 1) dźwigów (Zakres I), 2) instalacji solarnej (Zakres II), 3) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN (Zakres III), 4) sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu (Zakres IV), 5) systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki (Zakres V), 6) instalacji elektrycznej NN (Zakres VI), 7) układu dozowania dwutlenku chloru (Zakres VII), 8) stacji uzdatniania wody (Zakres VIII), 9) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (Zakres IX) 10) kotłowni wodnej olejowej (Zakres X) w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Milionowej 12B i 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodniczej 7/9, 91-480 Łódź oraz ul. Leczniczej 6, 93-173 Łódź. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2a – 2j (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie; 2) należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego – tel. (42) 676-18-00. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziesięć Zakresów - zakresy niepodzielne, tj. bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje. 6. Przeglądy objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w terminach określonych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na okres 24 m-cy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 7 500,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowią: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 6 do SIWZ). 2. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanych usług (stanowiący zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j do SIWZ); 2) oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.4 (pkt 1 tabeli) SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji i urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera
Dodano: 2023-01-18 - Świadczenie usług kominiarskich dla nieruchomości stanowiących zasoby Zarządu Lokali Miejskich w 2021 r w podziale na 2 części.
Dodano: 2021-02-04 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) dźwigów w budynkach Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
Dodano: 2021-01-08 - Ocena automatycznego systemu pomiarowego (AMS) zainstalowanego w Instalacji Termicznego Przekształcania Osadów (ITPO), z wykorzystaniem procedur AST i QAL 2.
Dodano: 2020-07-13 - Wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich) budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Dodano: 2020-06-08 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji): dźwigów, instalacji solarnej, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN, sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu, systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki, instalacji elektrycznej NN, układu dozowania dwutlenku chloru, stacji uzdatniania wody, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnychw Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Dodano: 2018-11-19 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) dźwigów oraz instalacji solarnej w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Dodano: 2017-11-22 - Wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich) budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
Dodano: 2017-10-05 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji): dźwigów, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, instalacji solarnej, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN, generatorów dwutlenku chloru Oxiperm OCD 162-5, urządzeń sprężonego powietrza medycznego i technicznego oraz centralnej stacji pomp próżniowych, systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (Postępowanie nr: 41/2017)
Dodano: 2017-10-03 - Wykonywanie okresowych kontroli (jednorocznych i pięcioletnich) budynków Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
Dodano: 2017-09-25