Przetargi.pl
Wykonywanie napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz drzwi z certyfikowanymi zamkami w obiektach pocztowych położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu

"Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-943 Poznań, ul. Głogowska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61/8697011 , fax. 0-61/8697134
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Głogowska 17 17
    60-943 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61/8697011, fax. 0-61/8697134
    REGON: 01068496000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz drzwi z certyfikowanymi zamkami w obiektach pocztowych położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz drzwi z certyfikowanymi zamkami w obiektach pocztowych położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ na podstawie kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 5 usług) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie przedstawienie co najmniej pięciu usług, z których każda polegała na wykonywaniu napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz/lub drzwi z certyfikowanymi zamkami,z zastrzeżeniem iż co najmniej trzy usługi polegały na wykonywaniu napraw urządzeń do przechowywania wartości (Załącznik Nr 4 do SIWZ) Określenie odbiorców usług następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację. Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych usług podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą zawierały dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia UWAGA: Zamawiający zaznacza, iż wszystkie osoby podane w wykazie muszą posiadać licencje pracowników zabezpieczenia technicznego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przedmiotowych licencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w: 1)Rozdziale VI. pkt 1. ppkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach