"Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-943 Poznań, ul. Głogowska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61/8697011 , fax. 0-61/8697134
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
ul. Głogowska 17 17
60-943 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 0-61/8697011, fax. 0-61/8697134
REGON: 01068496000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz drzwi z certyfikowanymi zamkami w obiektach pocztowych położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz drzwi z certyfikowanymi zamkami w obiektach pocztowych położonych na terenie działania Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ na podstawie kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 5 usług) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych usług odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie przedstawienie co najmniej pięciu usług, z których każda polegała na wykonywaniu napraw urządzeń do przechowywania wartości oraz/lub drzwi z certyfikowanymi zamkami,z zastrzeżeniem iż co najmniej trzy usługi polegały na wykonywaniu napraw urządzeń do przechowywania wartości (Załącznik Nr 4 do SIWZ) Określenie odbiorców usług następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację. Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych usług podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą zawierały dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia UWAGA: Zamawiający zaznacza, iż wszystkie osoby podane w wykazie muszą posiadać licencje pracowników zabezpieczenia technicznego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przedmiotowych licencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w: 1)Rozdziale VI. pkt 1. ppkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa serwisowa dwóch tomografów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi
Dodano: 2016-07-14 - Usługa serwisowania aparatury medycznej produkcji SIEMENS
Dodano: 2016-06-10 - Usługa serwisowania dwóch tomografów komputerowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi
Dodano: 2016-06-09 - Usługi serwisowe w obiekcie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Poznaniu ul. Wiśniowa 13a
Dodano: 2016-05-10 - Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych ciągników rolniczych wraz z przyczepami należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.
Dodano: 2015-12-10 - Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości w Poznaniu stanowiących zasoby Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-23 - Budynek Nr 2/0925 - konserwacja klatek schodowych
Dodano: 2015-08-11 - Wykonanie remontu komory wyłuszczarskiej do termoterapii w Ośrodku Szkółkarsko-Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin
Dodano: 2015-07-28 - Bieżąca, całodobowa, techniczna obsługa i konserwacja nieruchomości stanowiących zasoby Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Poznaniu, znajdujących się w Poznaniu.
Dodano: 2014-10-17 - Usługa w zakresie konserwacji oraz serwisowania zmywarek do naczyń oraz myjni dezynfektorów do podsuwaczy i kaczek we wszystkich obiektach Zamawiającego
Dodano: 2014-10-16