Przetargi.pl
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - Gmina Nowinka

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 087 6419660
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16-304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 087 6419660
    REGON: 79067098700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.gminanowinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - Gmina Nowinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zadania pn. Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami w miejscowościach Nowinka, Podnowinka, Szczebra, Szczeberka, Gatne Drugie - gmina Nowinka finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za pośrednictwem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku w ramach programu Zrównoważony rozwój rejonu rzeki Rospudy. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: 1. Staranne pełnienie obowiązków wynikających z ustaw: - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r Nr 1243 poz.1623 ze zmianami) wraz z aktami wykonawczymi, - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 113 poz.759 ze zmianami), - Kodeks cywilny, 2. Sprawdzenie w imieniu zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie spełniania wymagań, ustalonych przez przepisy prawa budowlanego. 3. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w obowiązujących przepisach oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego. 4. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i dopilnowanie przekazania ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu. 7. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 8. Opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 9. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 10. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót w ciągu całego procesu inwestycyjnego oraz składanie pisemnej informacji o postępie robót na każde żądanie zamawiającego. 11. Potwierdzanie, gotowości wykonawcy robót budowlanych do odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego. 12. Sprawdzanie zgodności wystawionej przez wykonawcę faktury z harmonogramem rzeczowo-finansowym /zakres rzeczowy faktycznie wykonanych prac budowlanych/. 13. Uczestniczenie w przeglądzie pogwarancyjnym. 14. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.gminanowinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach