Przetargi.pl
Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jej jednostek organizacyjnych usług w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http/://www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jej jednostek organizacyjnych usług w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jej jednostek organizacyjnych usług w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów: a)które stały się własnością Skarbu Państwa na podstawie: zrzeczenia się na rzecz Skarbu Państwa, w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa,prawomocnych orzeczeń sądowych,przepisów o likwidacji niepodjętych depozytów,b) niestanowiących własności Skarbu Państwa, podlegających zniszczeniu, na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych oraz przedmiotów podlegających zniszczeniu w prowadzonych postępowaniach celnych i karnych skarbowych,c) zajętych po przystąpieniu RP do Unii Europejskiej, tj. po dniu 30.04.2004 r., czyli towarów o statusie celnym nieunijnym w rozumieniu przepisów prawa celnego,d) zajętych przez organy Krajowej Administracji Skarbowej, e) stanowiących zużyte i zbędne składniki mienia Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer części, której oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 pzp.Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 90500000-2 Usługi związane z odpadami, 90513300-9 Usługi spalania odpadów,90533000-2 Usługi gospodarki odpadami, 90512000-9 Usługi transportu odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że posiada: 1) pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.) – dla części I, III, IV i V, 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2019r., poz.701 z późn. zm.) – dla części II, VI i VII, oraz oświadczy, że posiada wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), uprawniający do transportu odpadów – dla części I – VII - Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych w rejestrze udostępnionym na stronie internetowej https://bdo.mos.gov.pl.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3.2 i 6.4 SIWZ dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli wykonawca spośród wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, będzie wykonywać czynności, dla których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt 5.1, zobowiązany jest przedłożyć dodatkowo dokumenty wskazane w pkt.6.5. W przypadku kiedy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona zastosowanie będzie miał pkt 6.2 SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji o otwarciu ofert. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. Zamawiający przewiduje weryfikację podwykonawcy, niebędącego podmiotem trzecim, na zasobach którego polega wykonawca, pod kątem przesłanek wykluczenia z postępowania oraz posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. Weryfikacja podwykonawcy odbywać się będzie następująco: 1) Wykonawca, który wskaże w ofercie podwykonawcę, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia podwykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 4a do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 6.6 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt 5.4. w stosunku do zgłaszanego podwykonawcy oraz dokumenty wymienione w pkt 6.5 w celu potwierdzenia, że podwykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu lub niszczenia przedmiotów w przypadku gdy powierzone czynności do ich należytego wykonania (zgodnie z obowiązującymi przepisami) wymagają posiadania przez podwykonawcę określonych uprawnień Przedmiotowe dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia, przy czym dokumenty wymienione w pkt 6.6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W sytuacji nieprzedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów dotyczących podwykonawcy, bądź przedłożenia dokumentów niepotwierdzających braku podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawcy lub niepotwierdzających posiadania przez podwykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów, Zamawiający nie wyrazi zgody na realizację części zamówienia przez podwykonawcę negatywnie zweryfikowanego i wezwie wykonawcę do zastąpienia tego podwykonawcy lub zrezygnowania z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy i samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę. O wyniku weryfikacji podwykonawcy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę. 2) Wykonawca, który nie wskaże w ofercie podwykonawcy, a zamierza wprowadzić go na etapie realizacji umowy, zobowiązany będzie wraz ze zgłoszeniem podwykonawcy złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia podwykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 4a do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt 6.6 SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w pkt 5.4. w stosunku do zgłaszanego podwykonawcy oraz dokumenty wymienione w pkt 6.5 w celu potwierdzenia, że podwykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów w przypadku gdy powierzone czynności do ich należytego wykonania (zgodnie z obowiązującymi przepisami) wymagają posiadania przez podwykonawcę określonych uprawnień. Przedmiotowe dokumenty winny być aktualne na dzień ich złożenia, przy czym dokumenty wymienione w pkt 6.6 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed dniem zgłoszenia podwykonawcy. W sytuacji nieprzedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów dotyczących podwykonawcy, bądź przedłożenia dokumentów niepotwierdzających braku podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawcy lub niepotwierdzających posiadania przez podwykonawcę uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu lub niszczenia przedmiotów, Zamawiający nie wyrazi zgody na realizację części zamówienia przez podwykonawcę negatywnie zweryfikowanego i wezwie wykonawcę do zastąpienia tego podwykonawcy lub zrezygnowania z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy i samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę. O wyniku weryfikacji podwykonawcy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę. warunki dotyczące zgłaszania podwykonawców określono w zał. Nr 5a, 5b i 5c - Wzór umowy. Wykonywanie zamówienia przy udziale podwykonawcy niezweryfikowanego, bądź zweryfikowanego negatywnie przez Zamawiającego w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania lub posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu lub niszczenia przedmiotów, jest niedopuszczalne i obwarowane sankcjami w postaci naliczenia stosownych kar umownych, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach