Przetargi.pl
Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń dźwigowych eksploatowanych w O/ZUS Lublin i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36,38c
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5357402 , fax. 081 5357402
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    ul. Tomasza Zana 36,38c 36,38c
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5357402, fax. 081 5357402
    REGON: 00001775600442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń dźwigowych eksploatowanych w O/ZUS Lublin i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro, jest wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, celem utrzymanie w pełnej sprawności 9 szt. urządzeń dźwigowych oraz 1 szt. pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , co udokumentują złożeniem stosownego oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem progowym w tym zakresie jest należyte zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualne realizowanie co najmniej 1 usługi, której przedmiotem był (jest) serwis urządzeń dźwigowych (osobowych) . Wykonawcy muszą udokumentować spełnianie tego warunku składając stosowne oświadczenie i wykaz usług tego samego rodzaju zawierający co najmniej jedną wyżej opisaną usługę. Wykaz ten powinien zawierać opis przedmiotu zamówienia, daty wykonania i nazwy odbiorców (wg wzoru załączonego do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty na potwierdzenie należytego wykonania bądź wykonywania usług zawartych w wykazie Ponadto wykonawcy muszą złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadających wymagane uprawnienia (wg wzoru załączonego do SIWZ) a także dołączyć do wykazu uprawnienia (zaświadczenia kwalifikacyjne wydane przez organa Urzędu Dozoru Technicznego w kategorii odpowiedniej do typu urządzenia dźwigowego, na które jest składana oferta) osób wymienionych w wykazie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co udokumentują stosownym oświadczeniem. 4. niie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co udokumentują stosownym oświadczeniem. II. Wykonawcy zagraniczni 1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. I.1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /nie dotyczy to oświadczenia/ 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. III. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum) , ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty wymienione w pkt. I.1. winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy składa pełnomocnik Wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników. IV. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły : spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, wykonawcy są zobowiązani dostarczyć wyżej wymienione (w opisie warunków udziału w postepowaniu) dokumenty i oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach