Przetargi.pl
Usługa konserwacji i napraw dźwigów osobowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i napraw dźwigów osobowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji oraz naprawy dźwigów osobowych będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Biłgoraju w następujących lokalizacjach: a) budynek O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103 - 1 dźwig b) budynek O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a - 1 dźwig c) budynek I/ZUS w Chełmie przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8 - 1 dźwig d) budynek I/ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2 - 1 dźwig e) budynek I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6 - 1 dźwig f) budynek I/ZUS w Hrubieszowie przy ul. 3-go Maja 8a - 1 dźwig 2. Wykaz dźwigów i ich opis techniczny zawiera załącznik nr 9 do siwz. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na utrzymaniu dźwigów w ciągłej sprawności poprzez w szczególności: 1) Wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych w zakresie i w sposób ustalony aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego (Dz.U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 ze zm.) 2) Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych nie rzadziej niż co 30 dni od ostatniego przeglądu. 3) Wykonywanie badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, a wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego. 4) Uczestniczenie w przeglądach technicznych przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego. 5) Sprawowanie nadzoru eksploatacyjnego polegającego na utrzymywaniu dźwigów w stanie sprawności technicznej zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy. 6) Wykonywanie konserwacji bez wzywania i bez wystawiania zleceń przez Zamawiającego w sposób zgodny z zawartą umową. 7) Powiadamianie każdorazowo osoby upoważnionej do kontaktów po stronie Zamawiającego z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem o planowanej konserwacji dźwigów osobowych. 8) Odnotowywanie każdorazowo faktu wykonania konserwacji w książce eksploatacyjnej poszczególnych dźwigów osobowych. 9) Przedkładanie każdorazowo Zamawiającemu protokołu z wykonanej konserwacji. 10) Usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego awarii dźwigów w ciągu 8 godzin od chwili zgłoszenia w sposób określony w zawartej umowie. 11) Natychmiastowe reagowanie na zawiadomienie Zamawiającego o zaistnieniu wyjątkowego zdarzenia (np. utknięcie człowieka w windzie) w celu usunięcia niebezpieczeństwa zagrożenia życia osób i mienia. 12) W przypadku konieczności naprawy dźwigu osobowego każdorazowo sporządzanie opinii technicznej wraz z wyceną części do wymiany celem akceptacji przez Zamawiającego. 13) Wykonywanie niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów osobowych napraw wraz z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane zużyte części winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu, w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany. 14) Utylizację zużytych części (po uprzednim potwierdzeniu ich wymiany przez Zamawiającego) zgodnie z właściwymi przepisami. 15) Zapewnienie profesjonalnego wykonania usługi i ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieprawidłową realizacją swoich obowiązków. 16) Zabezpieczenie wszystkich materiałów i sprzętu niezbędnego do wykonania konserwacji i ewentualnych napraw. 17) Inne szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawierają również istotne postanowienia umowy stanowiące zał. Nr 8 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto jednej roboczogodziny w przypadku napraw - znaczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach