Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6301649 , fax. 022 6301649
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6 4/6
00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6301649, fax. 022 6301649
REGON: 00012464700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie konserwacji i napraw elektronicznego systemu kontroli dostępu, alarmowania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w budynkach Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie konserwacji i napraw elektronicznego systemu kontroli dostępu, alarmowania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w budynkach Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 - wartość zamówienia poniżej 133 tys. Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonały (lub wykonują okresowo lub ciągle) minimum 1 zamówienie odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. konserwację), z czego co najmniej jedno na wartość minimum - 60 000 złotych brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczonych usług na wartość nie mniejszą niż 100 000 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat usług, spełniających wymagania wskazane w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100 000 PLN;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu informatycznego w Jednostce Wojskowej Nr 6021 oraz jednostkach organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer 58/2016/PN/Ł/INF
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi serwisowej instalacji wody lodowej, instalacji klimatyzacyjnych wraz z automatyką, usługi serwisowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, instalacji rekuperacji wraz z automatyką oraz instalacji podnoszącej ciśnieniem wody Ppoż w obiektach BGK zlokalizowanych na terenie Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Usługa modyfikacji indywidualnych odznak policjantów.
Dodano: 2016-07-27 - Obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa nr: 62/2016/PN/SZKOL
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych aparatów do znieczulenia Blease Sirius dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-112/16/MS
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych aparatów do znieczulenia Blease Sirius dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-102/16/MS
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-86/16/MS
Dodano: 2016-07-04 - Świadczenie usługi serwisowej drukarek zwojowych.
Dodano: 2016-07-04 - Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS Administrator Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16a i budynku stanowiącym współwłasność.
Dodano: 2016-06-23 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-74/16/MS
Dodano: 2016-06-03